KÅÅÅT!!!

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag måste ju säga att det var ett väldigt märkligt ord, satyriasis, det är ju inget som används dagligen precis. :D

Petera45

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Frk. Stygg

Shit, vad kåt jag är, ni anar fan inte. Har redan onanerat idag, men måste ha mer! Såg just en bild på en skitstor kuk och blev så jäkla kåt. Läste också magisterns senaste novell och blev ännu kåtare. Min pojkvän kommer inte hem på flera timmar och jag fantiserar om att plinga på hos granne och erbjuda mina tjänster. Det skulle jag självklart inte göra, men herregud, vad kåt jag är!!! Ska fantisera om analsex och smeka mig själv till orgasm igen.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

Skulle älska att se dig smeka dig själv! Det fins inget sexigare än en onanerande kvinna!!

Avspärrat

Ny medlem
Kön
Man
Har blivit kär i en å vatt de i nåra veckor. Första veckan va ja kär men inte kåt, nu blir ja bara kärare å kärare å bara kåtare å kåtare:p inte vatt kåt hela tiden sen ja va 14-15;) när ja kommer brukar den bli slappare, men när ja tänker på henne när ja kommer så blir den bara hårdare än ja trodden att den kunde bli:D så gött

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Frk Stygg

Jag blir väldigt glad av ditt beröm. Läckert att du onanerar och fantiserar om analsex. Jag ska se till att skriva en ny novell med mycket sådant, bara för dig...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Magistern

Your my man when I need one.;) Jag hoppas, och tror, att du ska komma med fler noveller till mig... :love:

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

el gardo

Medlem
Kön
Man
Avspärrat: va härligt. Hjärtat och lemmen och kopplade till varandra. Därför är kärlekspåle ett så bra namn tycker jag, eller hur? Är du lyckligt kär? berätta då för henne hur din kropp får så mycket mer energi när du tänker på henne. Hon skulle nog älska det.

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Frk Stygg-

Har du läst min senaste? Den heter "Grupparbete" och är lite annorlunda än mina föregående noveller. Ska så småningom skriva en enligt gamla modellen, men vill veta vad du tyckte om den här först. (I live to serve...)

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Har just haft en helt overklig orgasm. Kanske 5-6 idag (se bakiskåttråden). Helt sjukt... Det hettade i pannan och tinningarna, och jag fick kramp i nacken. Detta började en minut innan orgasmen. Efter klimax pirrade det i hela kroppen som när en kroppsdel "somnat". Känner mig febrig. MissVanilla och Frk. Stygg (och andra) är omöjliga att motstå, och sen hittade jag den där novellen om tjejen som lär lillasyster att onanera. Too much... :)

bubbis

Medlem
Kön
Man
vad hette den? novellen alltså.... *nyfiken*

"Jag tror gud gjorde förhuden av ett ända syfte :-9"

Toppen