Originally posted by kille20
Jag är kille och blir kåt av att se spermasprut på poorfilm speciellt om en kvinna runkar av en man. Vad tycker ni tjejer och killar om att se utlösningar, berätta om ni är kille eller tjej.
Kåt Kille
som kåt kille är alla sprut det kåtaste jag ser. "timar" alltid killernas munsprut till mitt eget runksprut,,, har jag tillräckligt med sperma sprutar jag upp till halsen - härligt...
Originally posted by tuvalu
Ja, jag håller också med, det är det mest upphetsande att se. När jag kollar på porr är det enbart sprut och en annan grej jag kollar på.
Ska tillägga att jag är tjej eftersom det frågades om det.
Hahaha, medge att man blivit skadad av porren! Inte fan skulle man ens tänka tanken på att spruta nån i nyllet om man aldrig hört talas om det. Jag menar, vad är det för sexuellt i den handligen? Inget alls! Jag tror att det handlar om makt och underlåtenhet från kvinnans sida. Och det visar väl ganska tydligt vilka jävla grottmänniskor vi är innerst inne. [B)]Originally posted by Isdx
Själv blir jag mest upphetsad av att se filmer där sperman rinner ut från tjejens fitta strax efter hon blivit knullad. Eller att se tjejen pressa ut sperman ur sin fitta på ett fat och sedan slicka upp allt
Det är tyvärr ganska få filmer som visar det, mest populärt tycks vara sprut över fittan, stjärthålet och/eller ansiktet, vilket inte är lika upphetsande tycker jag.
Originally posted by Kuken
Hahaha, medge att man blivit skadad av porren! Inte fan skulle man ens tänka tanken på att spruta nån i nyllet om man aldrig hört talas om det. Jag menar, vad är det för sexuellt i den handligen? Inget alls! Jag tror att det handlar om makt och underlåtenhet från kvinnans sida. Och det visar väl ganska tydligt vilka jävla grottmänniskor vi är innerst inne. [B)]Originally posted by Isdx
Själv blir jag mest upphetsad av att se filmer där sperman rinner ut från tjejens fitta strax efter hon blivit knullad. Eller att se tjejen pressa ut sperman ur sin fitta på ett fat och sedan slicka upp allt
Det är tyvärr ganska få filmer som visar det, mest populärt tycks vara sprut över fittan, stjärthålet och/eller ansiktet, vilket inte är lika upphetsande tycker jag.
Originally posted by mys_malin
Jag är trodde att jag var en ovanlig tjej som älskar att leka med sperma, men jag verkar ju faktiskt ha några kompisar *ler*
Det finns ju inget som är så härligt att få hela ansiktet och munnen full med sperma som man kan kladda med innan man sväljer..