Kanonsprut?

I

Ifyouwant [under 18 = låst]

Gäst
Jag tänkte höra vad ni har för knep - om ni har några - för att komma mer och få kraftigare sprut.

Det finns ju t.ex. knepet med CP-muskeln, och sen en liknande när man runkar tills man är nära. Väl då tar man tag under ollonet och trycker så att man inte kan spruta. Man håller så här i ca 10 sekunder för att sedan fortsätta runka. Efter ett antal såna här "avbrytanden", och när man bestämmer sig för att slutligen lätta på trycket, kommer man i god tid - om ni förstår vad jag menar - och man gör det med kraft.

Tjejer kan ju stoltsera med sina multipla orgasmer, är det någon av oss män här som har upplevt ett sådant skinande klimax?

oscarboy

Medlem
Kön
Man
tänk på nått upphetsande det gör väldigt mycket, det där med att knipa åt tunt ollonet fungerar inte för mig. Spara sig några dagar kan också funka!

ktgrabb

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte riktigt förklara hur jag gör, men jag kan typ skilja på orgasmen o utlösningen om jag anstränger mig. Om jag får utlösning är det svårt att fortsätta mer än två ggr, men om jag bara ser till att inte få utlösning, har jag upplevt flera orgasmer. Jag började uppleva det första gången jag teaserunkade (ni vet runka i evigheter utan att låta det komma), till slut hade jag flera orgasmer, fast utan utlösning eller väldigt liten sådan (som försats ungefär).

mvh

hampus

ktgrabb

Ny medlem
Kön
Man
Tantosex påstås ju kunna ge män multipla orgasmer, men jag känner inte till något mer om detta. Men det går ju säkert att söka på det. Nån som vet mer?

mvh

hampus

Toppen