Kanske inte riktigt onani men....

• Thread starter SonPari -LÅST-
  • Startdatum
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jobbade idag, med pappa, på hans företag, har gjort det nu i 2 veckor. Det skulle liksom va SKIT varmt idag, vilket det blev också så ja tog en tight t-shirt, kortkort kjol och string. Vilket jag märkte ganska snabbt va en väldigt dålig ide :p Ja vet inte om det va värmen, klädseln eller va det va men ja blev väldigt väldigt kåt :p O ja kunde inte låta bli hur mycket ja än ville att sitta och tänka på snuskigheter :p Såklart reagerade min kropp på det där ganska snabbt o ja blev våtare o våtare :p Men kunde inte röra mig eller nått sånt för pappa satt ju i samma rum, så istället försökte tänka på annat. Men lite då och då rann det en liten droppe kärlekssaft så att säga ner för låret. Och när man försökte torka bort det va det enda man gjorde va att smeta ut det. Hela dagen har man hållt på sådär, dom där trosorna e nog inte så gosiga nu haha. Sitter fortfarande o e sådär men kan inget göra åt det, sugigt :(

Anti-spamfilter

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej, du det du uplevt idag lät jobbigt, men ändå upphetsande.. bero på värmen, för jag har haft snuskigt skööna fantasier idag oxå. kan lova att mina trosor var fuktiga då ja kom hem från mitt jobb. att se alla dessa lättklädda snyggingar hela dagen gör inte saken bättre.. kram

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Personligen tycker jag att "runkgubbenärpinsam" har en mer upphetsande upplevelse att delge än "SonPari".

Runka e livet!

Kön
Man
Javisst, jag själv måste ju hålla med. Tydligen var det för magstarkt för chefen här på forumet. Men om SonPari får prata om sina droppar med kärlekssaft, så får väl jag också göra det...!

SOLO

Medlem
Det var jag som plockade bort ett ovidkommande inlägg om avföring.

Runkgubbenärpinsam: Många oseriösa inlägg från dig på sistone.

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
SonPari: varför gick du inte bara på toaletten och gjorde något åt saken?
Fast det är klart, du kanske tyckte det var bättre att sitta och blöta ner lite.
Själv tänker jag på fotbollsspelare om jag inte vill vara kåt på offentlig plats.. :cool:

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"

SOLO

Medlem
totkopf: SonPari ær spærrad efter alla utbrott.

runkgubbenärpinsam: Humor ær vælkommet, men alla ovidkommande inlægg bør du lægga av med, har bættre saker att gøra æn att plocka bort dom.

lkpg16

Medlem
Kön
Man
varför blockar ni son pari. ni får väll banne mig tåla lite kritik. eller ge henne en varning först!

yeah!!

Meile

Medlem
Kön
Man
bah en av dom mest pratglada och tevliga kvinnorna här på forumet och nu är hon borta *snyft* Men men har inte snackat så mye med dom andra så man vet ue inte hur dom är heller då rå :p:p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Toppen