Killar.för-ti-ut-lös

• Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Hur många har förtidig utlösning och tycker det är genant?
Nu har jag yrat lite och kommit fram till följande:

Innan människan blev civiliserad så levde de på savannen, stäppen och det är en mycket farlig plats, vi saknar både vassa klor och riktiga huggtänder.
Det var mycket farligt att slappna av förlora kontrollen specielt när det var (parningstid) då var det in and out som var grejen . Killarna utveklade en instingt,
det som var A och O för att överleva ( en snabb befruktning ). Instingt helt enkelt
Så befruktade man snabbt så överlevde man .Sorglikt nog när människan utveklades hängde inte våran instinkt med. Så att kunna befrukta tjejen snabbt det var en bra sak dessutom han man ju med flera tjejer .INSTINKT DET ÄR GREJEN.
:):):D:):)

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Snarare tvärtom för min del. Ibland kan det ta ruskigt lång tid, och har jag dessutom slagits av tanken att det nog börjar bli synd om flickan som skaver, ja då kan man ju ge sig på att det aldrig vill. Skönt är det ju, och erektionsproblem har jag aldrig haft, det kan helt enkelt bara ta tid.

Så antingen fungerar inte mina instinkter som de ska, eller så tillhör jag en bortglömd grupp av männen. Finns det fler som som kan vara lite långsamma i mål?

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Ja, några gånger har det varit i princip omöjligt att komma... hur skönt det än är, och kanske just därför att det är så skönt som man inte kommer, man vill inte att det skall ta slut...

Nej, du är inte ensam...

Toppen