Killars Kalsonger

Runko

Medlem
Kön
Man
Finns det någon tjej eller kanske någon här inne på forumet som gillar att sniffa i killars använda kalsonger precis som vi killar sniffar i tjejers använda trosor?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har aldrig haft någon lust att sniffa i en killes kalsonger. Däremot kan det vara lustfyllt att dra in dofterna från en använd skjorta...

Runko

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig haft någon lust att sniffa i en killes kalsonger. Däremot kan det vara lustfyllt att dra in dofterna från en använd skjorta...

Mina skjortor brukar det lukta Aqua Di Gio om,plus lite av min egen kroppsodör då förstås :)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
vem fan vill lukta i någons annans underkläder:eek:[:cool:]:sleep:

Då hoppas jag att ingen tvingar dig då;) I övrigt kan det väl inte råda något tvivel om att det finns människor som finner det lustfyllt att dra in dofterna från ett par använda trosor...

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man

Då hoppas jag att ingen tvingar dig då;) I övrigt kan det väl inte råda något tvivel om att det finns människor som finner det lustfyllt att dra in dofterna från ett par använda trosor...
...................................
Men USCH! Vad säger du!?[:0]

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

...................................
Men USCH! Vad säger du!?[:0]

Jag förstår att det måste komma som en svår chock för dig. Men jag har faktiskt hört talas om att dessa människor finns;):love::love:

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nja... Det är väl inte riktigt min grej att sniffa i någons smutsiga underkläder. Har aldrig känt ngn dragning till det!

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Nja... Det är väl inte riktigt min grej att sniffa i någons smutsiga underkläder. Har aldrig känt ngn dragning till det!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja jag säger som min geografilärare i grundskolan när hon delade ut de rättade proven, "men var inte leden för det, det fins säkert nått annat du är bra på!"
De orden har följt mig geom livet och blivit en ledstjärna för mig!;)

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Nä, inte en mans kallingar, skulle nog aldrig komma på fråga, men som snäckan sa, en använd skjorta kanske... Vad jag däremot gillar är att gå in i badrummet efter att en kille har tvättat sig och lagt på deo osv, då luktar det för det mesta ganska mysigt.... :oops:

Toppen