Hej, för ett tag upptäckte jag en sak som upphetsar mig mycket och undrar om jag är ensam om det. Tittatde på några porrsidor och hittade bilder på snygga tjejer som kissade på varandra. Var rätt så kåt redan då och skulle försöka med samma sak på mig själv. Drack flera glas vatten och till slut blev trycket i blåsan så stort att det gick inte att hålla ut. La mig i badkaret på ryggen, lyfte häcken något så att kuken hamnade högt uppe i luften och började trycka. Det ville inte gå från början, men så småning om fick jag ut en stråle. Den vaz varm och skön och så småningom nådde strålen ansiket, ögonen, tungan som jag stack ut. Tyckte det känndes underbart härligt med den varma strålen och tyckte även att smaken var OK.
Sen dess har testat flera gånger och oftast känns det bra. Det som är viktigt är att ukisset är fräscht, dvs dricker mycket ljummet vatten innan, så den blir klar och luktfritt.
Nu undrar jag. Är det någon mer som har försökt ? Vad tyckte Ni om det ?
Sen dess har testat flera gånger och oftast känns det bra. Det som är viktigt är att ukisset är fräscht, dvs dricker mycket ljummet vatten innan, så den blir klar och luktfritt.
Nu undrar jag. Är det någon mer som har försökt ? Vad tyckte Ni om det ?