ikke svensk.:p
R Runknisse Medlem Kön Man 21 januari 2005 #2 Om du menar på kvinnan man runkar till så ska det vara det, men om det är på sig själv så kör jag helst näck...
Om du menar på kvinnan man runkar till så ska det vara det, men om det är på sig själv så kör jag helst näck...
H Högerhanden Ny medlem Kön Man 21 januari 2005 #3 Jag håller med dig. Näck när man runkar.... det kan vara lite svårt annars.
B behappy Medlem Kön Man 29 januari 2005 #5 Originally posted by bannesal Det e jävligt skönt att runka i en våtdräkt! Då spänner hela kroppen! Klicka för att expandera... Hur ser den våtdräkten ut? Går det att hala ut kuken?
Originally posted by bannesal Det e jävligt skönt att runka i en våtdräkt! Då spänner hela kroppen! Klicka för att expandera... Hur ser den våtdräkten ut? Går det att hala ut kuken?
1 1986 Medlem Kön Man 30 januari 2005 #7 Våtdräkt?? Det blir ju så förbannat varmt i en våtdräkt om man inte är i vatten dvs... Man blir ju aldeles svettig
Våtdräkt?? Det blir ju så förbannat varmt i en våtdräkt om man inte är i vatten dvs... Man blir ju aldeles svettig
B behappy Medlem Kön Man 31 januari 2005 #8 Ja, det låter väldigt jobbigt! Är det inte väldigt dyra också de där dräkterna?
B behappy Medlem Kön Man 9 februari 2005 #9 Originally posted by bannesal Eh, har någon varit inne på min?[!] Klicka för att expandera... Va?
mgk Medlem Kön Man 9 februari 2005 #10 Originally posted by bannesal Eh, har någon varit inne på min?[!] Klicka för att expandera... På din vadå? Jag tror dock jag är oskyldig...
Originally posted by bannesal Eh, har någon varit inne på min?[!] Klicka för att expandera... På din vadå? Jag tror dock jag är oskyldig...