Klycha men undrar...hantverkare...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
OK rätt så klyscha men min kompis har en målare hemma hos sig nu som är hur sexig som helst....

Jag är där och dricker te rätt mycket denna veckan nu och mumsar ögongodis, min kompis tycker samma sak...

Så, ni som är hantverkare hemma hos folk....händer det att ni blir stötta på och kanske till och med har sex med era kunder? ...
 

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
Det händer med jämna mellanrum att kunden flirtat med en :)
Men aldrig sprungit på den bollen då man är egenföretagare och gift så vill inte sätta mig i någon sådan sits.
De flesta kvinnor som flirtat med en har också haft partners men flirtat när mannen varit borta så fantasin är klyschig med verklig.. :p
 

Luke Huff

Ny medlem
Kön
Man
Flirt förekommer absolut. Oftast mycket trevligt, man stryker gärna någon timme på fakturan när man trivs på arbetsplatsen ;)
Slipade golv hos en vacker gift dam i ett lite "dyrare" område i Karlstad. Hon gick i tunn morgonrock hela förmiddagen och ägnade alltid första timmen åt att betrakta mitt arbete (eller mig) medan hon drack sitt kaffe. Ju fler dagar som gick, desto öppnare blev morgonrocken och blicken blev allt varmare.
Blev inget ligga även om vi klickade riktigt bra, men hon tyckte jag skulle ringa på nästa gång jag jobbade i närheten..
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Jag har en novell jag skrivit på temat. Kanske skall snickra färdigt och lägga ut den. Får be frun corra den först....

Sen kan man ju alltid försöka flirta med hantverkare.... Brukar säga till frun att passa på när det kommer besök.. Tittar bara surt på mig...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tror det har att göra med att det anses traditionellt vara "manliga/maskulina" yrken. Tänker att det väl lite samma sak att många killar går igång på tex. sjuksköterskor och housemaids (vad heter det på svenska?).

Men ja! Uniformer och hantverkare är sexiga. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag tror det har att göra med att det anses traditionellt vara "manliga/maskulina" yrken. Tänker att det väl lite samma sak att många killar går igång på tex. sjuksköterskor och housemaids (vad heter det på svenska?).

Men ja! Uniformer och hantverkare är sexiga. :)

Kan vara så... (hemhjälp /husfru?)
Jobbade som fastighetsskötare.. Fick några erbjudande....
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jobbade som fastighetsskötare några år, på den tiden hade jag huvudnyckel så kunde gå in i lägenheterna när folk var borta. En del beställde jobb och sa att dom var borta men när man öppnade visa det sig att dom var hemma, en låg naken i sängen men jag gjorde det jag skulle och lämnade lägenheten. Hände att man blev inbjuden på något att dricka hos ensamma damer.
Nä, jag ville inte knulla runt för en liten förening sprids rätt fort rykten.
 
Toppen