Knep åt

anagram

Medlem
Kön
Man
Tänkte berätta en sak som jag vet kommer att skänka mig (och förhoppningvis andra) sköna onanifantasier. Igår kom en granne till mig hem efter en långresa (ca 5 månader här och där i världen). Grannen och jag har ett förflutet som knullkompisar, det började på fyllan och övergick sedan till att vi hade sex när andan föll på. Men innan hon åkte hade hon haft pojkvän en längre tid, vilket satt stop för våra sköna stunder. Nu hade det emellertid under resans gång blivit så att hon blivit dumpad av sin kille och inte haft sex på över tre månader, till min fördel då, för igår ringde hon, gick rakt på sak och bad mig komma över, jag tvekade inte.

Tilläggas bör att den här tjejen är, likt mig, överkåt. Hon har varken problem med att kolla på porr (och tala om det) eller att använda sig av sexleksaker. Hon berättade att hon lärt sig ett nytt "knep" på sin resa. Hon hade nämnligen köpt så kallade knipkulor och tränat upp musklerna i fittan. Jag trodde inte att det skulle vara märkbart men vi satt igång och knullade, när det gått ett tag bad hon mig säga till en god stund innan jag kom. Sagt och gjort, när första känslan av sprut kom sa jag till varpå hon komenderade mig att lägga mig på rygg, hon satte sig sedan gränsle över mig och började rida. Hela tiden uppmärksamade hon att jag skulle säga till när det avr dags att komma, vilket jag gjorde. Det var då jag fick uppleva knikulornas makt. Hon stannade nämnligen med fittan strax under ollonet och knep på nåt makalöst, dte gjorde nästan ont i kuk, hon rörde sig sedan sakta över kuken och då kom jag.

Orgasmen var helt underbar, hennes knip gjorde kuken mer känslig och jag bokstavligen skrek till, efteråt var jag helt slut. När jag tillslut kollade upp ser jag henne, fortfarande sittandes gränsle över mig, kuken har glidit ut och det väller fortfarande sperma ur den. Bilden av att se min kuk pumpa ut sperma tillsammans med att hon sitter gränsle, tillbakalutad, men fittat spermakladdig och ler kommer att skänka mig onanifantasier i flera år framöver.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det verkar som din tjejkompis kan det där med att tilfredställa en kille. Bara tanken på att ha en sådan tjej gör at fantasin kommer. Var själv tilsammans med en en äldre tjej för en del år sedan som kunde detta med att knipa med fittan helt otroligt skönt. jag avundas dig din tjejkompis.:D;)

Kåt runkare

fredrik66

Medlem
Kön
Man
anagram,

Var bor du? Finns det någon ledig lägenhet där? Skulle också vilja ha henne som granne.

anagram

Medlem
Kön
Man
Tänkte tillägga hur min granne ser ut, så ni kanske får ännu bättre fantasier. :)

Hon kommer ursprungligen från Brasilien men har bott i Sverige hela sitt liv, hon är således färgad. Vidare är hon mycket kort och liten och har mycket slank kropp. Hennes bröst är ganska stora kontra henne kroppsbyggnad vilket skapar ett litet häng på dem, men fortfarande är de fasta, riktigt fina bröst. Avslutningsvis var hon vid vårat senaste möte renrakad runt fittan, något som hon aldrig var förr i tiden. Jag har svårt att inte komma bara av att se henne. :)

Hon gillar allt inom sex men har fortfarande lite svårt för analsex, vilket inte gör mig någonting. Jag nämnde att hon är överkåt, detta visar sig då det är dags att komma. Hon verkar älska sperma, hon tigger tillochmed om att man ska spruta i munnen på henne. Hon kan bli helt vild när man kommer och spotta tillbaka sperman på kuken, jag har även hånglat henne efter att jag kommit i munnen. Hon är kort och gott en mycket bra granne.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, ja du vet ju hur du skall få en till att bli helt ifrån sig. Det är väl många som avundas dig kan jag tro att ha en sådan tjej til granne:p:D

Kåt runkare

anagram

Medlem
Kön
Man
Ja, det är riktigt trevligt med en sådan KK. Har flera berättlser om vårat sexliv, det har stundom gått riktigt vilt till i bingen. :) Det är ytterst härligt med ömsesidig utnyttjande av varandras kroppar.

Förut, när vi precis inlett vårt knullförhållande, hade vi ofta knullsöndagar, där vi helt enkelt knullade hela dagen. Vi gick runt nakna och småpillade på varandra hela tiden. Det kunde vara så att vi bara satt i soffan och kollade på tv och plötsligt kunde hon greppa tag i min kuk och börja suga, samma sak gällde förstås mig. :)

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
anagram!
Det låter helt fantastiskt, du kan gärna berätta mer om det ni gör:D:p

Kåt runkare

fredrik66

Medlem
Kön
Man
anagram,

Ett mycket fräckt/fult förslag från min sida, men jag försöker i alla fall. Fråga henne om du får ta en bild på henne och om du får lägga ut bilden här på forumet. Det kan var en bild där hon är fullt påklädd. Tänk vilket runkobjekt hon skulle bli. Hon kanske tycker om det, fråga!

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med dig att en bild vore inte fel:D:p
Originally posted by fredrik66

anagram,

Ett mycket fräckt/fult förslag från min sida, men jag försöker i alla fall. Fråga henne om du får ta en bild på henne och om du får lägga ut bilden här på forumet. Det kan var en bild där hon är fullt påklädd. Tänk vilket runkobjekt hon skulle bli. Hon kanske tycker om det, fråga!

Kåt runkare

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag har faktiskt lagt på förslag att vi ska filma oss när vi knullar, än så länge vill hon inte, men det kan kanske bli ändring på det. Bilder tror jag inte heller är aktuellt.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det er synd att det inte blir något av med bilder, men du får koppla på al din charm då kanske det blir en bild:sleep::):p
Originally posted by anagram

Jag har faktiskt lagt på förslag att vi ska filma oss när vi knullar, än så länge vill hon inte, men det kan kanske bli ändring på det. Bilder tror jag inte heller är aktuellt.

Kåt runkare

anagram

Medlem
Kön
Man
Ikväll var det dags igen, hade en underbar stund med min KK. Inleddes med en hastig prommenad (ni vet väl att motion stärker sexlusten :D), forsatte sedan hem till henne där vi duschade tillsammans, kåtade upp varandra och sedan var det dags. Efter en kvart sisådär avlossade jag min sats i hennes mun, det är underbart att se henne njuta av detta, underbart att inte det bara är vi killar som upphetsas av detta. Jag tror det faktum att jag är villig att hångla med henne efteråt, då hon har sperma runt och i munnen gör det ännu mer upphetsande för henne. Detta hände ikväll, jag slickade i mig ganska mycket av min egen sats. Vi låg sedan en stund utslagna och pustade ut och körde sedan en gång till, denna gången mer aggresivt, vilket var underbart.

Håll till godo mina vänner. :)

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det blir bättre och bättre, och man är nästa avundsjuk på dig men uppkåtande läsning. Va' med en bild då:sleep::D:p

Kåt runkare

anagram

Medlem
Kön
Man
I natt var det dags igen, fylleknull som gick riktigt vilt till. Blev till och med analsex, men jag lär knappast varit bra med tanke på hur full jag var. Roligt däremot att jag vaknade imorse av att jag blev avsugen, det var underbart.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja vem är det som inte önska att bli avsugen på morgonen, måste vara en skönt att ha varma läppar runt morgon ståndet:p:):p

Kåt runkare

anagram

Medlem
Kön
Man
Efter att det varit lungt på knullfronten en stund hände det nåt igår igen. Kanske något av det mest kinky jag varit med om. Vi sitter på en krog och dricker öl, plötsligt viskar hon till mig att hon vill suga kuk och går mot toaletterna, jag förljer efter. På toan suger hon av mig tills jag sprutar henne i munnen, hon sväljer allt och går. Fattar ni känslan att komma tillbaka till vårat bord och se henne sitta och dricka öl, hon måste ha haft spermasmaken kvar i munnen. Hon är fan mer kinky än mig. :)

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
anagram, vad händer på denna fronten med din kåta vännina som kan underhålla en man? Har du gjort något sp¨nnande i det sista som du kan berätta för oss andra??:p

Kåt runkare

Toppen