Har någon haft trekant med sin polare någon gång? Själv knullat eller du bara tittade på?
Har själv inte varit med om det men skulle gärna, tycker det e häftigt om man som polare kan visa sig naken eller ha sex med en brud tillsammans.....
För mig är det ngt som jag kan fantisera om men aldr skulle göra. Jag tror inte på att man i ett förhållande ska bjuda in ngn annan - det funkar inte för mig. Blir spyfärdig av bara tanken. I så fall skulle det kanske vara två killar som man ej var tillsammans med MEN det skulle jag aldrig våga! Tror jag skulle känna mig som en hora... Nej, så det där får förbli en fantasi för mig. Tror inte att man nödvändigtvis ska förverkliga alla sina fantasier. Är rädd för att de inte är lika bra irl...
Har någon haft trekant med sin polare någon gång? Själv knullat eller du bara tittade på?
Har själv inte varit med om det men skulle gärna, tycker det e häftigt om man som polare kan visa sig naken eller ha sex med en brud tillsammans.....
Nja, men jag och en polare knullade varsin tjej ungefär en meter ifrån varandra! Det kanske borde räknas?