kommer för fort

Leho

Ny medlem
Kön
Man
hejsan :)
nu är det så att jag och min flickvän har ett problem..
jag kommer för fort å tänkte kolla om nån här kan några tips'&trix som kan hjälpa en kille att hålla sej längre tack på för hand/Leho

snorungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har en tjejkompis som tidigare sålde lattjolajbanprodukter via homeparties...det roliga med henne är att hon är enormt öppen vad gäller sex...vid ett tillfälle så berättade hon att hon och hennes partner hade testat en gele som skulle vara lite bedövande på ollonet så sagt och gjort, de smetade in hans och sen körde dom igång...var bara det att dom hade missat att man bör använda kådis vid dom tillfällen...gelen fortsatte nämligen och verka på henne så även hon blev lite bedövad i de nedre regionerna... ;)
Men sen när dom lärt sig detta på den tuffa vägen så funkade det visst alldeles utmärkt, kan kanske vara värt ett försök?

Throb

Medlem
Kön
Man
Leho, övning ger färdighet! ge inte upp (men håller med om att en läcker tjej kan göra det svårt att hålla sig ...)

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Leho, hur gammal/ung är du?
Om du är en ung man så ska du vara glad för att du är kåt som ett gnu och att din kropp fungerar. Det är naturens mening att parningsakten ska gå snabbt och fort, annars kan ju lejonen hinna springa ikapp och sätta tänderna i dig och i din "hona".

Toppen