kommit för fort nån gång?

skruf

Medlem
Chattade med en 52 årig kvinna då jag var 23-24 vi bestämde att vi skulle ses, hon bodde tio mil ifrån mig och hela vägen dit satt jag och fantiserade om henne.
kommer in i hennes lägenhet vi säger hej och kramas och direkt ställer sig min kuk och blir stenhård hon tar tag i mitt bälte knäpper upp det och ber mig dra ner byxorna och sätta mig på sängen hon sätter sig ner på knä och tar tag i min kuk och skrattar lite och säger här var det visst nån som var kåt, , ollonet var alldeles glansigt av försats hon känner på mitt ollon för att sen böja sig ner och suger in hela min kuk i munnen jag exploderar direkt och spruta hejvilt i hennes mun det var så jävla skönt så kunde inte hålla mig sen stannad jag kvar där i ett par timmar och kom 3ggr till.
nån mer som kommit för fort och vill berätta?
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
För några år sen så träffade jag en som var 6 år yngre än mig. Hon var lite oerfaren men väldigt kåt av sig, hade en grymt sexig kropp, hon var riktigt kurvig med en stor röv och enorma bröst. Vi hade sextat ganska mycket och skickat mycket bilder fram och tillbaka. När vi väl skulle ses och hon satt naken framför mig på knä kände jag att jag inte kommer klara länge med henne. Hennes stora tunga bröst guppade härligt när hon sög min kuk så jag bad henne snabbt att sluta så jag kunde få knulla henne. Hon låg på kanten av sängen så jag kunde se hennes bröst medans vi knullade, det var min tanke iallafall. Jag hann inte mer än att trycka in kuken och ta ut den en gång så kände jag hur stråle efter stråle med sperma lämnade min kuk. Jag sprutade henne över fittan och över hennes mage, jag tyckte det va så himla pinsamt och skämdes först och kunde inte förstå vad som hände. Hon skrattade som tur var mest åt det och tog det som en komplimang. Sen träffades vi fler gånger efter det där vi höll på mycket längre än så haha!
 

BiSex_GBG

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Det hände mig när jag var 19. Hon var en kåt singelmorsa på 40+
Stora fasta runda bröst, mullig men otroligt fin i kroppen med härlig bred röv, grova lår och ganska smal midja.
Hade träffat henne på en pizzeria i stan och fått hennes nummer.
Det började med många kåta samtal och vi skulle snart träffas hos henne.
Hon hade kåtat upp oss båda till max och när vi väl var nakna och jag fick känna på hennes kåtsvullna blöta bullfitta, har aldrig kännt en så blöt och kåtsvullen fitta varken förr eller senare, så höll jag på att få kåtslag.
Hon la sig på rygg och jag gled in i henne till roten utan något som helst problem.
Känslan var nog som att köra in kuken i ett paket kroppsvarmt smör. Inget motstånd, bara blött, djupt, mjukt och svullet.
Vansinnigt skön känsla i den varma slappa mammafittan. Två drag in och ut med kuken hann jag innan hon kom i en superorgasm och jag kunde inte hålla emot, jag sprutade henne smockfull med min sperma.
På den tiden sprutade jag enorma satser och hon sa att hon aldrig hade känt sperma sprutas i henne så hon kunde känna stålarna.
När vi pustat ut och fått tillvaks medvetandet skämdes jag rejält över att jag bara kunde hålla mig i två drag innan jag sprutade.
Men det var ok för henne, hon hade varit med om det förr och kände sig smickrad över att hennes fitta var så skön att det inte gick att hålla tillbaks sprutet. Det blev många sköna sprut i henne efter den gången.
 
M

Milf94

Gäst
Men detta har hänt och händer väl alla killar ibland ;) .
Tycker inte det är något att bry sig om. Finns ju massa mera o göra ihop.
Antingen så får kille kolla på, när jag leker med mig själv. Så kan han återhämta sig och komma in i leken när han vill. Eller så får man som tjej bara jobba upp kuken igen. Man blir ju inte ledsen för att man fått en go laddning liksom, även om det gick fort.

Samma sak är det med om en kille ibland har svårt o få upp den eller tappar ståndet.
Ibland och kanske ofta, så ligger det ju även på oss kvinnor.
Då får vi bara ta reda på mer vad killen gillar, lägga fokus på att få tillbaka den där hårdingen.

Men av erfarenhet, så vet jag killar får/har prestationsångest om ovan händer.
Inte alltid lätt att kontrollera kuken, lever ju sitt egna liv ibland.
Fördel o vara tjej, är man bara kåt o villig, så är det lättare.

Så till er grabbar, släpp prestationsångest och till alla tjejer, det är mkt upp till oss.
 

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Men detta har hänt och händer väl alla killar ibland ;) .
Tycker inte det är något att bry sig om. Finns ju massa mera o göra ihop.
Antingen så får kille kolla på, när jag leker med mig själv. Så kan han återhämta sig och komma in i leken när han vill. Eller så får man som tjej bara jobba upp kuken igen. Man blir ju inte ledsen för att man fått en go laddning liksom, även om det gick fort.

Samma sak är det med om en kille ibland har svårt o få upp den eller tappar ståndet.
Ibland och kanske ofta, så ligger det ju även på oss kvinnor.
Då får vi bara ta reda på mer vad killen gillar, lägga fokus på att få tillbaka den där hårdingen.

Men av erfarenhet, så vet jag killar får/har prestationsångest om ovan händer.
Inte alltid lätt att kontrollera kuken, lever ju sitt egna liv ibland.
Fördel o vara tjej, är man bara kåt o villig, så är det lättare.

Så till er grabbar, släpp prestationsångest och till alla tjejer, det är mkt upp till oss.
Kloka ord!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att få upp den igen kan vara tillräckligt svårt, nu när man är över 50, fast man kunde få flera sprut när man yngre.
Men när man är så gammal som jag har man erfarenhet så kommer inte ofta för fort längre. Hände ibland ofta med lite äldre kvinnor när man var yngre, det brukade le och säga saker som hoppsan eller något liknade.
 

MikeGbg

Välbekant medlem
Kommer ihåg en händelse för många år sedan, hade träffat en äldre man via en kontaktsajt och så hade vi bestämt att träffas hemma hos honom. Jag var lite darrig när jag ringde på dörren och han öppnade och vi gick in i hans vardagsrum. Vi pratade lite först och nervositeten gav med sig. Vi gick in i hans sovrum och klädde av oss nakna, helt nakna. Han ville att vi skulle börja med en lång kram. Vi gick fram emot varandra och omfamnde varandra i en kram, vi båda var kåta och hade redan stånd. När vi står där och håller om varandra och kukarna pressas mot varandra så säger mannan att det är så skönt och han andas tungt i mitt öra. Sen plötsligt säger han, jag kommer ja kommer…och så känner jag hans sats pumpa ut i flera sköna sprut. Han kände sig ganska dum, och sa lägg dig ned på sängen så skall jag göra det skönt för dig. Jag fick en underbar massage och han behandlade min kuk underbart med sina händer. Sen gick han ned och sög mig tills jag inte kunde hålla tillbaka längre och kom i hans varma sköna mun.
Brukar ofta tänka tillbaka och runka till detta minne.
 
Last edited:

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Bland de första gångerna med en man så hade jag porrsurfat och chattat ett bra tag. När vi kom överens om att träffas irl så åkte jag hem till honom, jag var så jäkla kåt. Efter att ha klätt av oss och börjat att smeka varandra i soffan så sög han in min kuk i munnen, jag kunde inte hejda mig och sprutade… han sög i sig allt! Kände mig lite generad men han sa att om jag ville fortsätta så kunde vi ta det lite lugnt och kolla porr. Sagt o gjort så började vi om, efter ett tag fick jag ställa mig på alla fyra i soffan och han slickade mig.. töjde sakta ut mig. Min kuk stog som ett spett igen när han mjölkade mig samtidigt som hans tunga lekte i mitt hål. Efter ett tag så satte han på en kondom och trängde in i mig! Kan fortfarande komma ihåg hur galet skönt det var! Red honom sedan medans han runkade mig till en andra orgasm…
Efter det så drog han sig ur och jag fick smaka hans sperma när hans kuk tömde sig i min mun och över mitt ansikte
Vi lekte ett antal gånger innan han flyttade pga jobb.
 
Toppen