Kusin runk?

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
varför inte börja en ny avdelning här på forumen, som heter "önskenovellen", där folk får skriva in sin fantasi, och sen får valfri person skriva en liten historia där fantasin utspelas?

jag menar, istället för att folk ska posta sådana här trådar jämnt och ständigt...

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
varför inte börja en ny avdelning här på forumen, som heter "önskenovellen", där folk får skriva in sin fantasi, och sen får valfri person skriva en liten historia där fantasin utspelas?

jag menar, istället för att folk ska posta sådana här trådar jämnt och ständigt...

Det står väl dig fritt att börja en sådan under noveller i detta forum eller hur? Du kan ju börja!

:p:):p

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man

Det står väl dig fritt att börja en sådan under noveller i detta forum eller hur? Du kan ju börja!

gör det själv! :p

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man

gör det själv! :p

För att avsluta denna saken så kan man säga som så att ämnet i denna tråden er "Kusin runk" som Runkaralltid startade, och inte som du antyder "önskenovellen". Håll dig till ämnet i tråden eller låt bli.:unsure:

Ge det en chans

Moderator

2dance4life

Ny medlem
Kön
Man
Hur det började kommer jag inte ihåg? Vi sög och runkade varandra i många år. Underbart, Flickvänner på sidan om och vi sov över hos varandra så ofta vi kunde.Hans julklapp var det aldrig fel på.

kille_i_solna

Ny medlem
Kön
Man
Jag och en kusin till mig hade också en tid då vi runkade ordentligt tillsammans. Eftersom vi var jämngamla och invanda lekkamrater innan så träffades vi ganska ofta. Vid 10-11 års åldern började vi lite smått, jag tror att det började med att vi hittade porrtidningar på landet.
Sedan utvecklade vi våra sexuella aktiviteter till att suga av varandra och sätta på varandra. Otroligt häftigt att lära sig om hur man fungerar sexuellt!
Men i takt med att vi båda skaffade familj, så har vår sexuella kontakt ebbat ut.

Visserligen har vi haft några roliga återseenden med härliga sugstunder och sköna sprut, men det blir dessvärre alltför sällan...

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
När jag var omkring 15 år så brukade jag och min kusin runka tillsammans. Han är lika gammal som jag (tre dagar äldre). Vi runkade så ofta som vi träffades. Visserligen ganska sälllan, kanske några gånger om året. Men det var bra. Vi jämförde våra kukar och hur mycket vi sprutade, hur snabbt vi kunde spruta, hur länge vi kunde runka utan att spruta. Jag hade längre kuk änn han, men hans var grövre verkade det som. Jag kunde spruta längst och snabbast:D. Men vi rörde aldrig vid varandras kukar eller något. Vi gjorde detta tills vi var 17, kanske 18 år. Nu för tiden har vi aldrig kontakt. Skulle kanske vara skoj att göra det igen.....så här en 20 år efteråt.

Toppen