kvinnliga sprutorgasmer

gaston32

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla tjejer-kvinnor.
Jag skulle villa att ni skriver om era egna upplevelser av era sprutorgasmer. Det är något som jag blir väldigt kåt av.
Har själv varit tillsammans med en tjej i tre år som kundde detta.
Jag har fortfarande inte kunnat glömma detta trots att det gått snart 8 år sedan. Snacka om att vi fick tvätta handdukar ofta(ler)
Snälla ni som kan detta underbara fenomen skriv här så blir jag glad och kåt....

Gatson

L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag kan inte direkt så mycket om det men gillar tanken på att kunna få sprutorgasmer.
Fick det en gång av en slump och det var en orgasm utöver det vanliga :) Har läst mig till att det handlar om att stimulera tjejen på rätt sätt, men exakt HUR, tja tyvärr vet jag inte :(

Q48 GBG

Ny medlem
Kön
Man
Jag får ofta sprutorgasmer, mer eller mindre våta... Jag såg att någon hade skrivit att det beror på kvinnans inställning till sig själv och jag kan inte annat än hålla med om detta. För min del så började jag få dessa under onani och vid mogen ålder. Tror att det krävs en avslappnad inställning till sex...
Absolut säkrast att få dem är (iallafall för min del) genom att g-punkten stimuleras...

Q48

Isdx

Medlem
Kön
Man
Hej Marie, det stämmer absolut vad du säger! Jag hade äran att sällskapa en tid med en kvinna som var två år yngre än du, hon berättade för mig precis samma, hon började också få sina sprutorgasmer (G-orgasmer) först vid mogen ålder.
Själv är jag ganska aktiv på sex och jag har aldrig tidigare träffat nån kvinna som fått G-orgasmer. Denna kvinna var den första, och jag kunde faktiskt inte först tro mina ögon då jag såg henne spruta första gången, trodde sådant bara existerade i porrfilmer.
Du är lyckligt lottad som kvinna du Marie, njut av dina starka G-orgasmer, dom är underbart härliga!

Originally posted by Q48 GBG

Jag får ofta sprutorgasmer, mer eller mindre våta... Jag såg att någon hade skrivit att det beror på kvinnans inställning till sig själv och jag kan inte annat än hålla med om detta. För min del så började jag få dessa under onani och vid mogen ålder. Tror att det krävs en avslappnad inställning till sex...
Absolut säkrast att få dem är (iallafall för min del) genom att g-punkten stimuleras...

Q48

pleassure4u2

Ny medlem
Kön
Man
Har gett flera tjejer sprutorgasmer och jag älskar det. Som sagt tidigare i denna tråden så är det en viss teknik att ge tjejen det men det krävs även en del av tjejen, vältränad ps-muskel är en sak och underlättar väldigt.

Seymore Butts har gjort en film om just detta som jag kan rekomendera, en typ av guide för både tjejen och killen hur man ska gå till väga för att uppnå sprutorgasm.

Maila mig gärna om ämnet, älskar det som sagt (helst tjejer då) :)

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hur man gör är att man ser till att ni båda är ordentligt kåta. Enklast (individuellt såklart) är om tjejen ligger på rygg, ni sitter bredvid och för in två fingrar, ungefär som när ni håller ett bowlingklot, undersidan på fingrarna ska vara vända uppåt alltså. Sedan trycker ni uppåt och lite inåt på g-punkten, en smekande rörelse, var gärna hårdhänt för ju hårdare och snabbare ni gör det desto mer mer sprut och starkare orgasm. Men betänk att hon och ni måste vara rejält blöta och kåta annars gör det ont på tjejen.. Lycka till och fråga gärna på om ni inte hänger med så ska jag försöka beskriva det bättre :)

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
funderade på en sak.. då jag gör som du säger att använda ett eller två fingrar o böja dem o trycke dem uppåt o innåt.. så är de som en slät mjuk yta.. trycker jag där så säger tjejen att hon blir lite kissnödig. ska de va så? ska man fortsätta eller sluta?
detta är just då jag börjar att trycka lite lätt.

Meile

Medlem
Kön
Man
alltås när man trycker uppåt och tjejjen börjar att känna att hon ska komma så känns det som hon ska kissa på sig typ.... men det är en helt rätt känsla och det är bara för henne att slappna av och lååta hennes kropp leda vägen fram.... och en förel kan vara att om man känner att det är fel så kan man alltid se till att hon går på toa direkt innan man provar och riktigt tömmer blåsan så då kanske hon känner sig lite mer avslappnad över det hela också....

sprutorgasmer "fontänorgasmer" från filmer sägs ofta vara fejk men det finns en del som e på riktigt...

Hur man gör lättast för att ge en tjej sprutorgasm är defenetivt först och främst att man är säkra på varandra.. man ska absolut inte börja garva eller säga att det är äckligt och sånt för då kommer de flesta inte att vilja göra om det igen... beundra henne i stället och säg åt henne att det var något av det härligaste ni sett(om det nu är så) ljug inte!!!!
sen gäller det för er killar att lära sig hur man får tjejjen att komma så på rätt sätt..
en del kan få fontänorgasm bara genom att få klitoris berörd och en del kräver mer än så som smek av g punkt + klitoris m.m. tala mycket med henne och se vad hon tycker känns bäst och kom sen fram till en underbar händelse av bästa sort...

Nackdelen med det hela är att det lätt blir som jag och frugan... sex blir ofta tråkigt utan fontänorgasmer... (tycker båda två) :p

den ända ggn det känns rätt att vara utan den är när man rent utsagt "knullar" eller kör en smygis ute eller nåe liknande.. :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Orfeous, tryck inte på den mjuka ytan utan på den ytan som känns hårdare. Vanligen på kvinnor så känner man g-punkten som ett hårdare ställe 5-10 cm inne i slidan på magsidan. Formen känns som en lite större avlång böna. Det är just där du skall trycka rytmiskt med två fingrar, tre går också bra. Var beredd på att lakanen kan bli mycket våta av sprutet så det är en god ide att lägga en tjock handduk under för att slippa byta lakanen efteråt. Lycka till!

Originally posted by Orfeous

funderade på en sak.. då jag gör som du säger att använda ett eller två fingrar o böja dem o trycke dem uppåt o innåt.. så är de som en slät mjuk yta.. trycker jag där så säger tjejen att hon blir lite kissnödig. ska de va så? ska man fortsätta eller sluta?
detta är just då jag börjar att trycka lite lätt.

Toppen