Kvinnor som sprutar - fontänorgasmer. Kiss?

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Det har ju hänt någon gång att man hållt sej under akten för att inte kissa så nog borde det gå, men inget jag vill prova. Direkt efteråt är det inga problem i alla fall.

zoombo

Medlem
Kön
Man
OK, tack för svaren iaf Tilda och readheaded_girl.

Fast då undrar jag ändå om det inte är urin ändå som man ser i denna film (som heter She Squirts 2, inte 3 som jag tidigare felaktigt uppgav). Om nu någon skulle gilla denna typ av film som har jag också sett "Lesbian Bukkake" som väl är ännu värre - om man räknar mängden vätska...fast här är det ett tjogtal brudar inblandade.

hejhopp2

Medlem
Kön
Man
Så kallade fontänorgasmer har ju inte med kiss at göra [:0]
De filmer jag såg med "fontänorgasmer" i, på mitten av 80-talet, var det alltid fusk[B)] Sprutet kom från musen, inte urinröret.
Skulle inte förvåna mig om det idag finns kvinnor inom filmindustrin som kan få en riktig på komando :oops:

:)Hejhopp

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by hejhopp2

Så kallade fontänorgasmer har ju inte med kiss at göra [:0]
De filmer jag såg med "fontänorgasmer" i, på mitten av 80-talet, var det alltid fusk[B)] Sprutet kom från musen, inte urinröret.
Skulle inte förvåna mig om de idag finns kvinnor inom filmindustrin som kan få en riktig på komando :oops:

:)Hejhopp

Ja man blir ju misstänksam ibland....men se filmen först och bilda er en egen uppfattning är mitt råd. För den har andra kvalitéter också... Fast det var länge det avsöndrades så mycket vätska i en p-rulle tror jag - undantaget vanliga wetsex-filmer givetvis...

nightmare

Medlem
Kön
Man
Originally posted by zoombo

Fast då undrar jag ändå om det inte är urin ändå som man ser i denna film (som heter She Squirts 2, inte 3 som jag tidigare felaktigt uppgav). Om nu någon skulle gilla denna typ av film som har jag också sett "Lesbian Bukkake" som väl är ännu värre - om man räknar mängden vätska...fast här är det ett tjogtal brudar inblandade.

Har också sett lesbian bukkake hehe och jag där är det ju grymt mycket vätska hehe ;)

åå va det är skönt me onani

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by nightmare

Originally posted by zoombo

Har också sett lesbian bukkake hehe och jag där är det ju grymt mycket vätska hehe ;)

OK, du har sett den. Men vad tror du: visst är det väl kiss det handlar om i denna film?? [:0]

nightmare

Medlem
Kön
Man
ja man tycker det borde vara det så mycket som alla står o skvätter/sprutar ner tjejen i mitten [:0]

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by nightmare

ja man tycker det borde vara det så mycket som alla står o skvätter/sprutar ner tjejen i mitten [:0]

Jäpp. Fast i denna film är det ju bara brudar som onanerar/sprutar...det blir väl "svårare" att spruta - iaf på detta sätt - än om det knullas på regelrätt sätt kan jag tänka mig. Men se gärna She Squirts 2 och kommentera den, satan vad kåt jag blev av dessa scener [}:)]! Fast som sagt: det kanske blev för mycket av det goda till slut..:eek:

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Vad jag har hört så ska det vara svårt för kvinnor att kissa när de har en stor stake i hålet... men det är nog ingen omöjlighet. Men i She squirts är det väl sällan som de sprutar under själva penetreringen... oftast sprutar de väl precis när killen drar ut kuken... alltså skulle de ju kunna pressa på och försöka kissa, vilket gör att kisset får en väldig fart när kuken väl dras ut, och på så vis blir det ett extremt sprut. Hur som helst håller jag med om att det är jävligt upphetsande.

Kåt & glad

Toppen