Kvinnors FANTASIER om "våld" och "tvång"

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vill b a r a och E N D A S T att tjejer och kvinnor får svara i tråden!

killar får gärna lägga RELEVANTA kommentarer!

många kvinnor fantiserar om våld och tvång
bundna, kidnappade, fantasier om tentakler och odjur.

ni kvinnor får gärna berätta lite om er
vad ni tror att ni har de fantasierna
om ni någon gång funderat på att "leva ut "dem och då hur?
 

Nudist24

Välbekant medlem
Tror att den del tjejer skäms över sitt sexuella intresse och sina fantasier om sex. Om fantasierna innehåller tvång eller bondage så är det "andra" som styr och tjejen själv slipper ansvaret för cad som sker. Sen är det nog samma anledning som att många gillar att titta på skräckfilm. Det är pirrigt att bli skrämd så länge det inte är på riktigt. Ett sätt att bearbeta rädslor.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror att den del tjejer skäms över sitt sexuella intresse och sina fantasier om sex. Om fantasierna innehåller tvång eller bondage så är det "andra" som styr och tjejen själv slipper ansvaret för cad som sker. Sen är det nog samma anledning som att många gillar att titta på skräckfilm. Det är pirrigt att bli skrämd så länge det inte är på riktigt. Ett sätt att bearbeta rädslor.
Jag skäms inte det minsta för det men det är heller inget jag sitter vid fikabordet på jobbet och berättar lika så av mina släktingar och vänner så är det endast ett fåtal som vet av praktiska skäl.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag skäms inte det minsta för det men det är heller inget jag sitter vid fikabordet på jobbet och berättar lika så av mina släktingar och vänner så är det endast ett fåtal som vet av praktiska skäl.
Vet inte men att sitta vid fika bordet brukar väl inte tala om vilka sexuella intressen eller fantasier man har.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag skäms inte det minsta för det men det är heller inget jag sitter vid fikabordet på jobbet och berättar lika så av mina släktingar och vänner så är det endast ett fåtal som vet av praktiska skäl.
vad är dina fantasier i sängen ?
 
Toppen