Sexleksaker kan vara personliga i en relation.Jag hade nog inte velat att min sambo lånade min dildo men han får gärna ha en egen, jag skulle aldrig neka honom att leva ut sin sexualitet och fantasier
Det håller jag med om! Dels hygienmässigt och sedan att det finns leksaker som är gjorda för analenSexleksaker kan vara personliga i en relation.
Jag blev nyfiken på att prova anala leksaker. Analplugg är väldigt skönt för mig som man när jag får orgasm. Vet inte hur det är för er tjejer. Sedan finns särskilda leksaker som är gjorda r att träffa prostatan som vi män har. Om man sedan tycker det känns spännande med något penisformat då föredrar jag att testa en egen dildo istället för att "tjuvlåna" tjejensDet håller jag med om! Dels hygienmässigt och sedan att det finns leksaker som är gjorda för analen
Oj..vad för leksaker?I vårat förhållande så är det nog mer tjejen som vill låna mina leksaker.
Oj..vad för leksaker?
Spännande att hon gillar analsex.Om jag kommer för tidigt ibland så kan hon låna en dildo, eller rättare sagt, jag använder den på henne.
Hon kan låna mina butt plugs ibland. Speciellt på sista tiden då hon plötsligt börjat älska analsex.
Det håller jag med om! Dels hygienmässigt och sedan att det finns leksaker som är gjorda för analen
Ja precis, jag tvättar ju mina men man vill ju vara helt säker utifall den är slarvigt tvättadJa hygienen får man vara försiktig med, vi har leksaker dedikerade för olika hål och dessa används då bara för detta. Nu tvättar man ju dem efter användning, men det skulle ju suga (på ett dåligt sätt) om frun åker på en svampinfektion pga att man råkat slarva lite.
Ja precis, jag tvättar ju mina men man vill ju vara helt säker utifall den är slarvigt tvättad
Använd kondomJa precis, jag tvättar ju mina men man vill ju vara helt säker utifall den är slarvigt tvättad