Runken Gbg
Medlem
- Kön
- Man
Hej, söker kontakt med killar som gillar att långrunka till P-rulle. Gärna att man är 2-3 stycken t.ex. Tyvärr har jag ingen plats. Hoppas någon har, är för övrigt allätare på filmval, utom scat.
9:e på kvällen har jag hotell centralt göteborg om det kan passa
fan va galet coolt på något vis...bara träffas och onna tillsammans sådär...
Undrar varför kvinnor så sällan onanerar tillsammans? Män tycks ju göra det ofta.fan va galet coolt på något vis...bara träffas och onna tillsammans sådär...
Intresserad!9:e på kvällen har jag hotell centralt göteborg om det kan passa
Sker det verkligen så ofta? Känns som urvalet här å forumet kanske inte är helt representativt för befolkningen i stort.Undrar varför kvinnor så sällan onanerar tillsammans? Män tycks ju göra det ofta.
fan va galet coolt på något vis...bara träffas och onna tillsammans sådär...
Om hit-raten för män är 1/100 så kanske killar och tjejer onanerar i grupp lika ofta eller rättare lika sällan. Bara att killar pratar och skriver om sånt som i verkligheten inte händer.Det är lättare sagt än gjort, delvis beroende på andelen "Snackepelle'ar" som alltid drar sej ur när det väl kommer till skott.
Jag har varit med här och på andra forum sedan 2008 (tror jag...) och har träffat ca ett drygt 10-tal olika killar i blandade åldrar
Hit-raten skulle jag uppskatta till ca 1/100.
Dvs. chattar/cammar jag med 100, så funkar logistiken och det finns ömsesidigt och intresse med 10. Efter en massa prat och planerande, så blir det kanske ett möte med "kuklekar" med en.
En annan relaterad fråga som jag funderar över är, som @LindaEP skriver om.
Varför träffas inte tjejer på spontanmöten och masturberar ihop. Eller, gör tjejer det eller träffas man och gör andra saker??
Nyfiken!!
Om hit-raten för män är 1/100 så kanske killar och tjejer onanerar i grupp lika ofta eller rättare lika sällan. Bara att killar pratar och skriver om sånt som i verkligheten inte händer.
Den vanligaste onanigruppen består nog av två personer som också är ett par. Jag och min sambo onanerar tillsammans då och då.
Det kanske är där den stora skillnaden ligger? Att män söker sig till anonyma sammanhang för att slippa vara sårbar, men det för kvinnor är just nära emotionell kontakt som möjliggör gemensam onani.Jag vet av egen erfarenhet att det förekommer att tjejer onanerat tillsammans men det är nog inte jättevanligt och man pratar i vart fall inte om det. Jag har onanerat med andra tjejer många gånger, de flesta gångerna under tonårs- och studietiden. Men detta har inte skett anonymt eller med flera olika personer utan spontant tillsammans med några få, mycket nära väninnor.