Låst pga missbruk!

mrbiig

Medlem
Kön
Man
Nån som vet vad som hänt? så många inklusive mitt gamla jag har blitt (Låst pga missbruk!) Har själv ingen aning vad jag gjort eller alla andra?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nån som vet vad som hänt? så många inklusive mitt gamla jag har blitt (Låst pga missbruk!) Har själv ingen aning vad jag gjort eller alla andra?

Jag tycker att alla ni som blivit avstängda verkar oerhört förstående! Själv skulle jag ha bomarderat sönder varenda tråd på detta forum för att få reda på vad som händer:love:

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
kan inte annat än att hålla med Snäckan. Jag är fullständigt allergisk mot att bli orättvist behandlad utan anledning. [:(!]

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Åjo, försök inte spela oskyldiga! Jag kan ge mig faen på att ni alla gjort er skyldiga till missbruk av egna kroppen Å DET GRÖVSTA!! :D:D

Runkat, smekt o sprutat så in i sjutton... (nu ryker väl jag oxo :D:D)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åjo, försök inte spela oskyldiga! Jag kan ge mig faen på att ni alla gjort er skyldiga till missbruk av egna kroppen Å DET GRÖVSTA!! :D:D

Runkat, smekt o sprutat så in i sjutton... (nu ryker väl jag oxo :D:D)

Självklart förekommer det massor av den sortens missbruk du talar om. Men då vill man ju bli påsatt - inte avstängd[}:)];):cool::love::love:

Toppen