Lösfitta/dildo

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Hur många tjejer är det som har en dildo hemma i byrålådan? Och hur många killar som egentligen har en lösfitta liggandes?

Utan att lägga någon personlig värdering i det...anses det inte vara rätt patetiskt med killar som har lösfitta?

Är det någon kille här som har det? Någon som vågar erkänna? Var det värt pengarna? Är det bättre än handtralla?

Jag tror många killar älskar att se sin tjej leka med en dildo men hur många tjejer gillar att se sin kille sätta på sin lösfitta?

-Nyfiken

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Deadzed

Hur många tjejer är det som har en dildo hemma i byrålådan? Och hur många killar som egentligen har en lösfitta liggandes?

Utan att lägga någon personlig värdering i det...anses det inte vara rätt patetiskt med killar som har lösfitta?

Är det någon kille här som har det? Någon som vågar erkänna? Var det värt pengarna? Är det bättre än handtralla?

Jag tror många killar älskar att se sin tjej leka med en dildo men hur många tjejer gillar att se sin kille sätta på sin lösfitta?

-Nyfiken

Under rubriken Sexleksaker/Killgrejer (där denna tråd kanske egentligen hör hemma) finns mycket snack just kring denna typ av hjälpmedel. Så jag tycker inte det verkar vara så pinsamt för killar att erkänna att man har en.

Själv har jag ingen, men har testat en "budgetvariant" (i princip en plastburk med hål i och invändigt klädd med skumgummi eller liknande). Den såldes i samma affär som andra dyrare varianter. Testade den bara en gång, det var verkligen en upplevelse. Lite trång kanske, och inte tillräckligt djup, men ändå så skön att jag till slut inte kunde hålla tillbaka en kraftig orgasm. Skulle definitivt inte ha något emot att testa igen vid tillfälle.

bigswede

Medlem
Kön
Man
Har en FleshLight hemma, DEFINITIVT värt investeringen och vem f*n
skulle skämmas för att man gör det skönt för sig???? Att ha den
UPPFATTNINGEN anser jag vara patetiskt och en kvarleva från förr i
tiden du sex var något FULT man skulle akta sig för. Idag är det 2006!!

Tjejen287, vill du titta på så skicka mig ett mail, har MSN och Cam :p

V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
jag hade en dildo förut, men tyvärr slängde jag den, både för att jag inte behövde den (har pojkvän) och för att jag fick den av mitt ex...
men jag känner att det är dags att investera i en ny snart... ;)

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag har - tack vare detta forum, hehe - lyckats tillverka mig en lösfitta med hjälp av en handduk, latexhandske och lite matolja. Funkar ypperligt! Men det kan knappast vara nåt att titta på, måste se (o)lustigt ut när jag ligger där med den stora korvliknande mojen tajades min ståndare...
Betydligt sexigare då att se kvinnor leka med dildos både här och där...:p

Toppen