Ledtådar.?

starchild_x

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
För mig är det ett ganska oförståeligt område, jag vet att de flesta tjejer onanerar, men alla jag har varit tillsammans med (även nuvarande flickvännen) vågar inte stå för det... Jag vet att hon gör det (om inte annat så har vi ju batteri kostnaden ;) ...

Då just onani är det som jag tänder på mest, både att själv onanera och att se min partner göra det så blir det till ett litet problem för mig. Jag tror inte på att pressa henne eller tjata så...

Jag undrar helt enkelt två saker, ni som är tjejer kan säkerligen ge en betydligt bättre förståelse än vad jag lyckats komma fram till:

1. Finns det någon chans att jag kan få onanera tillsammans med min flickvän, och hur skulle jag göra för att komma dit?

2. Om inte: Hur kan man hitta en tjej som älskar onani och som inte skäms för det (det är ju inte så att det är det första jag frågar någon när vi går hem efter en trevlig kväll på stan), är enda sättet att sätta in annonser på nätet???


Mina beskrivningar är kanske lite korta, men jag hoppas ni förstår mitt problem!?!
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
För mig är det ett ganska oförståeligt område, jag vet att de flesta tjejer onanerar, men alla jag har varit tillsammans med (även nuvarande flickvännen) vågar inte stå för det... Jag vet att hon gör det (om inte annat så har vi ju batteri kostnaden ;) ...

Då just onani är det som jag tänder på mest, både att själv onanera och att se min partner göra det så blir det till ett litet problem för mig. Jag tror inte på att pressa henne eller tjata så...

Jag undrar helt enkelt två saker, ni som är tjejer kan säkerligen ge en betydligt bättre förståelse än vad jag lyckats komma fram till:

1. Finns det någon chans att jag kan få onanera tillsammans med min flickvän, och hur skulle jag göra för att komma dit?

2. Om inte: Hur kan man hitta en tjej som älskar onani och som inte skäms för det (det är ju inte så att det är det första jag frågar någon när vi går hem efter en trevlig kväll på stan), är enda sättet att sätta in annonser på nätet???


Mina beskrivningar är kanske lite korta, men jag hoppas ni förstår mitt problem!?!

Förstår ditt problem..ler

1. Det är svårt,vet ju inte hur hon är annars i sängen och hon tar för sig, törs testa saker?? för man kan ju börja med sex..sedan kanske försöka få in det i " sex" akten.
Vet att OM du börjar säga innan ni börjat ha sex..jag vill att du onanerar framför mig så kanske det låser sig för henne, blir ett hinder som kan vara svårt att ta sig över, känner press.

2. Onanera är ju ett bra forum;)
Jag har alltid kunnat prata med mina partners..det är ju a och o.för att få reda på vad dom gillar.

Du blev nog inte klokare på mina svar heller..suck.

Vill bara säga att onanera tillsammans är otroligt upphetsande..så det finns kvinnor som gillar det;)som jag tex.

kram och lycka till
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tycker det är bra m öppenhet äv när det gäller sex. Du kan kanske bara fråga henne hur kvinnor gör när de onanerar...

Men en grej bara - det går i perioder hur mkt jag onanerar, men när jag var med mitt ex onanerade jag typ aldrig! Och det var ju faktiskt sjukt med tanke på att jag aldr kom med honom. Det var inte viktigt för honom. Vill aldr vara med om det igen, men många män kan vara lite ego i sängen. Det jag eg ville säga var att hon kanske inte onar nu när hon är med dig! :)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag håller på med ett liknande projekt... :) Jag går stenhårt igång på tjejer som smeker sig själv. Min tjej gör det gärna när vi har sex, men inte annars. Jag har ställt frågan om hon kan tänka sig att onanera för mig eller tillsammans med mig, men hon tycker det känns pinsamt. Jag har därför försökt gå före med ett gott exempel och runka lite försiktigt under förspelet. Ibland flyttar jag ner hennes händer till musen. Men hon drar tillbaks den om jag inte slickar eller knullar henne samtidigt. Men så småningom kanske...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det viktigaste är att hon inte känner sig pressad. Att onanera och ge sig hän åt sin egen kropp med åskådare är väldigt utlämnande. Låt henne veta att du tycker det är sexigt att hon tillfredställer sig själv när du inte är hemma. Att du fantiserar om henne och hur hon leker.

Lycka till! :p
 
Toppen