Leksak under byxorna

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Idag var jag på stan och tänkte hur kan man njuta av alla fina tjejer som går för bi utan att ta på sig själv. kom då på iden att skaffa en liten lösvagina och stoppa den i byxorna och sedan finns det en fjärrkontroll som man kan variera vibrationen på . Fungerar lite som tjejernas vibrerande trosor. Mycket härlågt, fast man får ju en betydligt större bula fram , så jag lät min t.-shirt hänga utanför byxorna. hastigheten kan jag sedan reglera med handen i fickan .

testa vet jag de e hur sköönt som helst.

//Tjohoo

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Du råkar inte ha en länk till denna intressanta leksak? ;)

Tja det är ju fullt på lastbryggan, men jag tänkte nog ta mig ut och köra lite nu på lunchen för att sedan göra en liten video och posta på nätet som någon vill se :p

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Du råkar inte ha en länk till denna intressanta leksak? ;)

Tja det är ju fullt på lastbryggan, men jag tänkte nog ta mig ut och köra lite nu på lunchen för att sedan göra en liten video och posta på nätet som någon vill se :p

Jag vet inte om det är jag som har letat dåligt, men jag tycker mig ha sökt igenom det mesta som finns på lastbryggan utan att hitta en enda lösvagina med fjärrkontroll. Hjälp mig gärna, den som vet något.

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Väcker liv i den här uråldiga tråden igen. Tänker att utvecklingen går framåt. Är det nån som har ett bra förslag? Jag har inte hittat något bra ialla fall.

Toppen