Lesbiskt urvattnat?

Dragarn

Ny medlem
Kön
Man
Jag anser att det där med lesbisk sex nuförtiden är lite urvattnat...som om att det inte skulle vara "förbjudet" mera. Jag är ju man,men tycker det vore mer upphetsande om det skulle mer räknas som något förbjudet och perverst..det är så rumsrent nuförtiden så spänningen verkar ha avtagit en hel del. Jag säger varken för eller emot något, konstaterar bara.

Jag fantiserar ganska mycket om om saken..gällandes min ex-flickvän som bor ensam. Jag fantiserar att någon kvinna börjar "antasta" henne, ringer telefonsamtal etc. och psykar henne samt kallar henne för lesbisk, skickar sexiga underkläder, högklackade åt henne och ber henne att ta dem på sig och vänta på att hon kanske någon gång kommer...å sånt. Hon är hetero men skulle naturligtvis börja känna rädsla och kåthet för tanken...Ganska mycket fantiserar jag om undergivna kvinnor som böjer sig för lesbiska dominanta och typ blir borttagna från deras pojkvänner. I min fantasi är det lika förbjudet som det var typ på 1800-talet :oops:

Hur är det med er tjejer? Är detta något ni tänder på eller tycker ni som haft och/eller fantiserar om tjejsex om det, utan att det finns någon förbjuden aspekt i det? Det verkar som att det snarare vore killar som fantiserar i mina tankebanor.

Tacksam för svar, har länge funderat.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Lesbiskt är klart upphetsande att se på. Två kvinnor som njuter av varandras kroppar och gör det skönt med fingrar, mun och tunga. Men man har blivit lite "less" på girl-on-girl, när det visas i så gott som varje porrfilm. Många porrfilmer kastar in en lesbisk scen, bara för att filmen "ska innehålla en sån scen". Sen vet jag inte hur vanligt det är med dildos och strap-ons för lesbiska i verkligheten. Det är nog många som bara använder händerna och munnen.

När det gäller porrfilmer kan jag förstå dem som köper 4-timmars lesbiska filmer. Men jag vill ha vanliga porrfilmer, gärna scener med MMF. Private gör bra porr, gillar analt och DP.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

ulysses

Medlem
Kön
Man
Varför skulle lesbiskt sex vara mer förbjudet/tabu än heterosex? Tänk på de tjejer som faktiskt är homosexuella, till skillnad från porrflatorna som bara leker homo för showen - jag tror inte deras sexliv är mindre steamy nu än innan homosex blev rumsrent och accepterat, tvärtom! :)

Dragarn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ulysses

Varför skulle lesbiskt sex vara mer förbjudet/tabu än heterosex? Tänk på de tjejer som faktiskt är homosexuella, till skillnad från porrflatorna som bara leker homo för showen - jag tror inte deras sexliv är mindre steamy nu än innan homosex blev rumsrent och accepterat, tvärtom! :)

Det har ju varit det, och nu då det är rumsrent tycker jag att det förbjudna i det inte känns lika spännande.., men det är ju min personliga åsikt... det kan jag instämma..att de som på riktigt är lesbiska vågar leva ut sex nuförtiden. Jag börjar inte med något ideologiserande om vad som är rätt eller fel, jag bara konstaterar hur jag ser på saken. Förbjuden frukt smakar bäst. Med det menar jag inte att jag själv skulle vilja ha homosex, manlig homosex tänder mig absolut inte alls. Men kvinnlig homosex tänder därför att kvinnor har traditionellt inte befattat sig med "smutsiga" fantasier...eller..:cool:ja men inte offentligt iaf.

Slutsats: I min fantasi är kvinnan ren och oskyldig, men smutisg då hon befattar sig med sådant.. de som på riktigt är lesbiska skulle säkert bli rasande på mig, men jag bara konstaterar vad jag blir tänd av. Politiskt inkorrekt fantasi? :D

ulysses

Medlem
Kön
Man
"Politiskt inkorrekt fantasi?" Kan man ju lugnt säga! :D Inte bara politiskt, utan inkorrekt i största allmänhet - kvinnor är minst lika dirty som män, och jag tror många är ganska nöjda med det. :) Var nog himla tråkigt för båda könen på den än mer ojämlika tiden när kvinnor öht inte fick ha någon som helst sexualitet utan att anses smutsiga. Ja jäklar, jag hade väl blivit stenad och hängd enbart genom att skriva på ett syndigt onaniforum! :)

Toppen