Lillebrorsan är större än storebrorsan!

Sportis

Ny medlem
Kön
Man
Är det fler som tycker det är jobbigt att lillebrorsan är större mellan benen än dig själv?

Jag har inga problem att visa upp mig naken i duschen/bastun på badhus eller gym men när jag är med min lillebror så skäms jag. Jag är 185cm lång och har en kukstorlek lite över normalt i Sverige men så kommer jag min lillebror som bara är 170cm lång och har typ en slak kuk på 20cm och grovheten har jag ingen aning om men kuken ser ut som en välskapt falukorv med stora kulor hängades i påsen.
Varför kan vi vara så olika, förutom kuken och kroppslängden ser vi nästan ut som tvillingar?

Steph

Medlem
Kön
Man
Som med alla andra arvsanlag så får ni ju hälften vardera från mamman och pappan i en salig blandning. Både mamman och pappan har ju arvsanlag för kukstorlek - stor eller liten - oavsett om de själva har en kuk eller inte.

Sedan, om man vill vara lite konspiratorisk:
Är du säker på att ni är bröder och inte bara halvbröder? ;-D

*okej, okej, skojaaar*

megapixel

Medlem
Kön
Man
Men du vet ju att ju större under slakt tillstånd ju mindre när man har stake, ,.. vanligtsvis, se om du kan smygfilma när har runkar ;) ?

Dexter

Medlem
Kön
Man
Antar att 20 centimeter slak är en överdrift men :) Har varken nån lillebrorsa eller värst liten kuk (19 cm) men minns att jag för några år sen var äckligt avundssjuk på min kompis lillebrorsa som då var gick i sjuan och hade typ 17 centimeter hård

fan löjligt det här med storlek va:)

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har aldrig sett mina brorsors kukar. Vill inte heller göra det.
Men enligt all research jag har gjort så ligger jag långt över medelstorlek, så jag är inte orolig.

M

mike19

Gäst
var ett bra tag sedan jag råkade s den styv, men slak är den större än mig

N

nyfiken20

Gäst
Är lillebror o tror min är större, fast det var längesedan ja såg hans styv,

Toppen