Får man adda dig?Vill runka med er! snapchat: luddesun
såklartFår man adda dig?
Skicka pm med ditt sessionHör av dig nu om du vill bli feedad tills du sprutar till heta petita nudes. Kik eller dyl funkar bäst!
Har addat digVill runka med er! snapchat: luddesun
Han slutade skriva med migHar addat dig
Ja han har inte ens läst mittHan slutade skriva med mig
Hur gammal är 'äldre' för dig?Runkar görna. Äldre man här
50 plusHur gammal är 'äldre' för dig?
Hänger en hel del på Flingster - det är som Dirtyroulette. Håller med dig, det är riktig upphetsande. Ibland hittar man nån att gå över på Skype med så man kan lägga till varandra och camma fler gånger med varandra.Är det nån som brukar vara inne på dirtyroulette? Tycker det är sjukt upphetsande och hänger där ofta. Testar gärna whereby (?) med nån en dag framöver.
Lägg ner ditt tjatHar gärna kontakt med man 35-65 som också blir kåt av att visa varandra vanliga påklädda foton av tjejer vi känner. Kollegor/ex/kompisar etc
Gillar du som jag att prata om dom medan vi har skönt skriv privat för KIK eller lägg till på session 05a3cf2e514e0e9538fe5eb97bbad5bee375746b92b62402e3d33c21953ae2975a
Moget av dig
Jag är där ibland, skönt att se andra ha de skönt när man själv visar upp sig. Synd bara att det är så få tjejer/kvinnorÄr det nån som brukar vara inne på dirtyroulette? Tycker det är sjukt upphetsande och hänger där ofta. Testar gärna whereby (?) med nån en dag framöver.