Lista på platser att runka

Visar_alla

Ny medlem
Kön
Man
förutom framför datorn eller bara hemma, nåt "farligare" ställe där man riskerar att bli sedd av andra. Vore kul o veta sen testa :p

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Tåget - jag har testat att knulla både på nattåg och i sittvagn.
På jobbet med stängd dörr (runka, inte knulla)
I bilen, skogen, på en badplats - lämpligen "lagom" osynligt. Annars blir du bara tagen för ful gubbe :)
På klippor vid havet
I blandbastu
I en fjällsjö (favorit men jäkligt kallt)
I en båt

Jag har nog varit och skvätt både här och där... ibland ensam ibland i sällskap med min kvinna

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har knullat på följande platser...

Båt
Tåg
Strand
Swimmingpool
Ångbastu på ett hotell
På en balkong, bakifrån, tidigt på morgonen men full synligt.
Offentlig toalett
Åtskilliga hotell
På en buss, blev riden längst bak i bussen...

Slutligen så har jag blivit avsugen på en biograf samt på en offentlig brygga...

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
En gång hopppade jag fallskärm från 100000 meters höjd..då utvecklades inte fallskärmen när den skulle, då fick jag panik och utvecklade Penis istället, Och började onanera dom sissta 100 meterna över marken i-hopp om räddning. jag han inte "komma" då jag slog i marken före,
Ska man ändå dö ska det ske med stil

Try it You'll Like It - 69

Spookie11

Ny medlem
Kön
Man
hej förr ett par år sen så när jag skulle åka pågatåget till jobbet så mitt i allt så blev jag så kåt så jag tog man hand innanför byxorna in mellan kalsongerna och runkade så jag tänkte inte på att ajg kunde bli upptäckte av andra tågresenärerna men jag hade tur för jag fick utlösning efter femte hållplatsen . har även suttit inne på toaletten på tåget och runkat så när jag kom så hade jag råkat komma åt knappen som låser dörren så dörren var helt olåst så jag hade precis kommit och hade fortfarande stånd när en tågresenär öppnade dörren till toaletten så jag tog och ställde mig upp tog en bit papper för att dölja pillemannen och stänga dörren,jag skämdes som fan

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag och en kompis var i Stockholm över en helg och delade på ett hotellrum av ekonomiska skäl. På kvällen var vi ut på krogen och det blev en del hångel med några trevliga tjejer vilket morgonen efter resulterade i ett fantastiskt hårt bakfylle-morgonstånd. Kompisen var snabb upp och hoppade in i duschen och det lät som om han gjorde det rätt skönt för sig.
Jag låg kvar ett tag och drog i ståndet men sen flög en liten djävul i mig. [}:)] Jag gick in på badrummet och kompisen hade dragit för skynket så vi såg inte varandra. Sen satte jag mig toan och runkade och hoppades på att jag skulle hinna klart innan han var färdig med duschen. Det var mycket spännande och gjorde hela grejen häftigare.
Jag hann klart men hade fortfarande inte fått ner ståndet helt när han drog bort duschdraperiet. Han skulle bara vetat! :p

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat i skogen. På toan där jag jobbade. Jag har suttit nere i tvättkällaren och runkat med stängd dörr. Man hör om någon kommer i trappan så det är inte så riskabelt och så är där varmt och skönt. Skolans toalett.

morgen

Ny medlem
Kön
Man
Skolans toalett där man tänkte på alla skolans snygga tjejer. De va en upplevelse.

Hos en kompis toalett när ja bara va tvungen att få ut de:p

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar gå ut i trappuppgången på kvällen när jag ska till att spruta. Är sååå upphetsande att fantisera om att någon kanske kan komma ut ur sin lägenhet pricis då eller att någon kikar genom sitt "dörröga". Då sprutar jag härligt långt och mycket.

Toppen