lyx

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
jag instämmer. det är skönt som fan att runka med kondom, men man får inte göra det för ofta..:p då försvinner det där sköna, om man gör det ofta!

det är ju skönt att runka med kondom, för då behöver man ju inte tänka på vart satsen kommer. då kan man knulla två kuddar eller nått annat och bara spruta, utan att tänka sig för! Fint de ju! ;)

Dalarna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har väl inget här att göra men jag vill berätta att jag ibland lyxrunkar min kille i bilen på långfärder (han kör) och tycker det är hur skönt som helst att bli avrunkad bakom ratten

Flubbe

Medlem
Kön
Man
tycker inte det är nåt särskilt. att spruta i det fria är bäst.
Vill man jucka mo ett par kuddar eller så är det väl bara att lägga lite hushållspapper emellan.

G

Guest

Gäst
Jag ogillar kondomer allmänt, dom är på tok för trånga och obekväma. Tyvärr är dom ett nödvändigt ont.

skumma

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Blev inspirerad av tråden och var tvungen att dra en lyxrunk. Kul som omväxling, och rätt praktiskt.

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag har väl inget här att göra men jag vill berätta att jag ibland lyxrunkar min kille i bilen på långfärder (han kör) och tycker det är hur skönt som helst att bli avrunkad bakom ratten
Verkar rätt trafikfarligt!

V

Vanton

Gäst
Betydligt goare utan...förstår inte varför man ska krångla till det;)

Toppen