Måste berätta!!

lkpg16

Medlem
Kön
Man
hejsan..det är såhär att jag har min första flickvän nu och vi har vart tillsammans i ca 3 månader snart..(jag har alltid varit kåt och onanerar varje dag.men vi båda är oskulder) nu i lördagsnatt hände det något. vi har alltid sovit i samma säng och visst jag har smekt hennes bröst ibland utanpå hennes t-shirt(som hon jämt sover i) men det här var något helt annat, jag ska berätta(vet att det är mkt och läsa men jag vill värkligen berätta för någon):

det började att vi gick och lade oss hemma hos henne (vid 12 kanske) och vi låg och kramades lite och kysstes och så. efter ett tag låg vi i varandras famnar och tänkte somna eller nåt(vi kysstes ej längre iaf). jag tänkte som vanligt bara smeka hennes ansikte och ta bort hennes hår från mitt huvud. först rörde jag hennes kind lite och gick sedan till hennes läppar(jag visste ej om hon sov eller var vaken) och rörde vid dom. jag vet ej varför men jag började smeka hennes läppar lite och då märkte jag att hon var vaken för hon öppnade munnen något. så jag fortsatte att smeka dom och hon öppnade munnen mer och mer samtidigt som jag tryckte fingret lätt ner i hennes mun. och vips som det var låg hon där och sultade ut och in på mitt finger.

det gjorde mig otroligt upphetsad och jag tror det gjorde detsamma med henne. för det ökade mer och mer och samtidigt som det hände spände vi oss hårt mot varandra. det övergick till kyssar. vi låg där ett tag och pressade våra kroppar (och inte minst kön) mot varandra samtidigt som vi kysstes rätt häffitgt. efter några minuter började vi röra oss och jag lade mig lixom över henne fast ändå lite på sidan. så började vi smeka varandra lite som vi börjar men den här ggn var det anorlunda.

jag hade 2-3 ggr förut försökt röra henne utanpå hennes trosa men hon har tagit bort min hand då. men den här ggn när jag försökte lät hon mig. jag har aldrig i hela mitt liv rört en "fitta"(låter lite vulgärt men hittar ej nått bättre ord) förut.så jag rörde henne först utanopå hennes trosa för att sedan fortsätta med att dra undan troskanten och börja smeka henne i hennes underliv. medans jag gjorde det slutade hon kyssas och andades istället tungt i min mun. jag försökte sticka in fingret i henne och det gjorde jag också (jag har ju ingen aning hur man gör riktigt eftersom jag ej har nån erfarenhet) men det var rätt trångt så smekte henne mest mellan blygläpparna (tror jag). det verkade värkligen vara jätteskönt för henne.hon stönade till och med till ibland. det var skithäftigt.

efter jag smekt henne i kanske 5 minuter började smeka hennes bröst. också här för första ggn innanför hennes t-shirt.hon hjälpte också till och dra upp den över brösten. så jag smekte dom ett tag. sen ändrade vi "ställning" och hon började smeka min mage samtidigt som jag smekte hennes stjärt innanför hennes trosor. efter ett tag gick hon ner till min kuk och strök lite över den och höll sedan i den utanpå mina boxer. hon drog den fram och tillbaka i olika tempo. det var inte direkt världens skönaste känsla men det var ej heller oskönt (men hon är ju också oerfaren precis som jag). hon höll på i kanske 5-10 minuter innan hon smekte den lite innanför mina boxer. sedan kysstes vi lite till och smekte varandra (jag smekte i mesta dels hennes bröst).

sedan låg vi ett tag ner och hon lät mig kyssa hennes bröst med. när vi sedan slutade för att återigen sova var klockan runt 5. det var bland det bästa jag har varit med om i hela mitt liv. jag hade verklgen ej trott att det skulle vara sådär alls. visst vi var jätte kåta men det var samtidigt fint och mysigt. det var verkligen något över det vanliga. men men, jag har väll fortfarande kvar min oskuld??

yeah!!

galen

Medlem
Kön
Man
aaaight lät mysit värre... :) aaa iaf enligt min åsikt så har du den kvar eftersom d var som mer bara onani å smek mellan er.. :) för att bli av me oskulden så måste d typ vara sex :) aja hoppas du får fler sköna stunder peace

Lund24

Medlem
Kön
Man
Vad mysigt det låter... Ibland önskar man nästan att man var ung och lite mer oerfaren igen. Känslan av att vara så nära en tjej blir intensivare då.

Grattis grabben! Det kommer säkerligen mer i framtiden!:D

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Japp, avunden kommer. Det var verkligen något visst med de första staplande stegen. Nervositeten, spänningen, förväntningarna, allt det där som man nog aldrig kan uppleva igen. Tror inte jag blivit avtrubbad, det kallas nog bara erfarenhet.

Ibland kan jag bara tänka tillbaka på när jag blev av med oskulden och få ett stort brett fånigt leende i hela ansiktet :).

Men nej lkpg16, oskulden har du kvar. Ta vara på det, och behandla den väl. Du har bara en så släng inte bort den, det är du skyldig både dig själv och din tjej.

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Det var underbart. tusen ggr bättre än vad jag kunde ha föreställt mig! okey..jag har en känsla av att jag ej har kvar den så länge till men vem vet?!

yeah!!

SOLO

Medlem
Hærlig kreativitet minsann ( fast detta går under rubriken Novell, æven fast det ær sant ).

Toppen