Massage...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mmmm, du står där framför mig, du är vacker att se på.
Du ler dit sköna leende, lite lurig, lite blygt.

"Ska jag klä av mig inför dig?"

"Mmmm." Jag tittar roat på dig. "Det blir lite svårt at massera din ömma rygg utan att du tar av dig på överkroppen."

"Ok." Du tittar forskande på mig.

"Ja, jag lovar att inte titta..." Jag ler, du ler tillbaka.
Du vänder dig om och du låter din tröja sakta, lite demonstrativt sensuellt, åka av. Du släpper bh:n och håller om dina bröst medans du lägger dig på sängen. jag får för mig att du putar lite mer än nödvändigt på din sköna stjärt mot mig.

"Bara rygg massage?" Du tittar med en blick jag känner igen.
"Mmm." Jag svara och försöker vara lite oberörd. Men jag känner hur det pirrar i magen. "Bara ryggmassage." Jag vet inte om det är en fråga eller ett påstående. Men det lämnas fritt för tolkning.
"Det är väl det du vill ha?"

Du ser på mig och mitt inre är i upplösningstillstånd.
"Mmmm, kanske det kanske.."

Jag tar flaskan med massageoljan i, tömmer lite av innehållet i mina händer och gnider dem snabbt emot varandra, för att värma upp både händer och olja. Där lite till och gör om proceduren.
Det känns som du har lite svårt att ligga stilla, du rör dig så där subjektivt, dina andhämtningar är lite för korta för att jag ska tro att du inte kommer att njuta av mina händer mer än bara massage. Du låter upphetsad.

Jag sätter mig på din rumpa och lite längre ner mot dina lår för att kunna komma åt dig ordentligt med mina händer.

Sakta sätter jag mina händer mot din svank, din korsrygg. Trycker mjukt och låter händerna sakta glida upp mot din rygg och axlar, tummarna längs handryggen och lagom spända för att trycka igenom dina muskler lagom mycket. Mina händer glider längs utsidan tillbaka. Du flämtar tyst, jag tror att du hoppas att jag inte märkte det. Lika mycket som jag hoppas att du inte märker mitt pulserande stånd i byxan, som trycker mot dina skinkor.

Jag ber dig knäppa upp dina byxor så jag kan nå hela din korsrygg och ländrygg med mina uppvärmande massagesvepande händer.
”Du vill att jag ska knäppa upp mina byxor och dra ner dem?” Du ler lite roat och skälmskt.
Jag har händerna i din sköna svank, den är så härligt böjd, dina muskler är så vackra, det gör mig så het att hålla dig just här. Men det finns saker jag skulle vilja göra med dig…

Jag känner en rodnad på väg.
”Jepp.” Jag försöker låta lite oberörd.
Du krånglar under dina händer och knäpper upp byxorna och drar ner gylfen. Jag ser dina trosor. Jag tar ett mjukt tag om byxor och trosor och dra ner dem så jag ser halva dina skinkor och så jag kan nå sidorna av din ryggrad.
Jag börjar igen att med långa svepande drag massera din rygg, lite hårdare och krävande för varje tag. Nu kommer jag åt dina skinkor och sidorna av ryggraden bättre. Jag drar mina händer längre och längre ner. Jag hör hur du njuter. Jag vet inte säkert om din njutning är helt bara ifrån mina händers massage eller om det är av min närhet och vad jag gör med dig.

Dina byxor och trosor har kasat lite längre ner och jag trycker sakta på dina skinkmuskler och dina båda höftbensknutor, muskelfästen som ger sköna pulser till resten av kroppen.
Jag märker att du inte bryr dig om att du blottar nästan hela din vackra rumpa och du har särat lätt på benen så jag ser din fuktiga rödsvullna blomma. Jag vet vad du vill ha.

Jag knådar dina skinkor hårdare och mer krävande, jag hör hur du njuter, du stönar av njutning när jag låter mina händer och fingrar mjuka upp dina spända sätesmuskler.
Det finns så många nervknutar här.
”Så skönt!” Du flämtar och gör en troligtvis reflexmässig putning av din rumpa så dit stjärthål och mus blottas ännu mer. Min näsa fylls av dina dofter. Jag vill bara låta min tunga och mun möta dina läppar. Jag är så hård att det nästan är smärtsamt.

Jag gör en avledande massagesväng, upp över din rygg, låter händerna hålla hårt om din svank och vidare runt din ländrygg. Sakta med krävande händer glider jag upp över överdelen av din rygg. Greppar om dina skuldror och masserar dem sakta

Du känner min hårdhet mot dina skinkor. Det måste du göra, det råder inget tvivel om hur hård jag är.

Du stönar tyst och ligger lite oroligt under mig, du trycker dig sakta mot mig. Som om jag inte skulle märka det.
”Vad gör du med mig?” Flämtar du.
”Ger dig ryggmassage.” jag låter händerna glida längs din rygg sida som jag gjort tidigare, men nu ännu närmare dina bröst. Jag når ner till dina byxor och trosor och tar sakta och prövande tag i dem. Drar dem neråt så att de kommer att åka av. Du lyfter du din höft och låter mig dra av dig byxorna och trosorna.
Du särar på benen så jag ser rakt in i din välansade venusblomma.
”Snälla!” Du tittar på mig, med en skön blick, lätt slöjad. ”Låt mig få en helkroppsmassage?!”

”Mhmm?” Jag tar mer olja i mina händer och gnider händerna mot varandra för att värma upp olja.
Jag känner hur hög min puls är, hur pirret i min mage gör mig helt rusig.
”Du är en liten stygging.” Jag sätter mig på dina ben och börjar massera dina vader, en hand på varje vad, upp mot baksidan av dina lår. Du putar upp, du ger mig en skön inbjudan. Men jag tar den inte nu utan låter bara händerna nå dina skinkor som jag masserar lagom hårdhänt. Upp mot din ländrygg, över rygg glider jag. Bestämt upp mot dina axlar.
Jag ligger över dig och mitt ansikte är nära dit. Våra andedräkter är nära varandra, våra läppar är nära. Jag glider undan, du trycker upp din rumpa mot min gren.

Du är väldigt orolig i din kropp, du rörd dig som en sakta dans. Jag kan gissa att dina bröstvårtor är hårda. Dit kön är väldigt fuktigt och svullet.

Toppen