Masturbering utan Nåd

Estländsk Stut

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade slutat mitt trista jobb såsom diskare på den lettländska familje syltan "Stut i Lut" och hade med små,raska,kvinnliga steg gått till min gode vän Kents lya. Jag skuttade likt en övergöd get uppför dom stora manliga trappstegen och kände hur min penis började att vakna till liv igen.

Jag var tvungen att vid flera ställen intaga stenhård foster ställning i trappen för att inte ejakulera i mina nytvättade leopard tajts. När jag väl var framme vid Kents stora dörr så tog jag fram ur min höft väska en liten spegel för att se till att jag såg sådär österländsk å mystisk ut som bara jag kan.

Jag rättade till min besmyckade vägkon till hatt och knöt ett par extra knutar på mina sandaletter och puttade med min stora, plommon formade stjärt mot spegeln och tänkte för mej själv att ikväll så ska jag minsannemej inte låta Kent onanera i spagat till tonerna av en tysk industri halls ljuva dån länge till. Jag höjde min deformerade lem till höger arm och slog i otakt femton hårda slag på Kents dörr, allt medans jag smekte min lem frenetiskt med hälarna.

Kent öppnade hög som ett hus på receptfria läkemedeln dörren och började i samma ögonblick som han sett mej att ejakulera över både stock å lem. I ett rent inferno av sädesvätska och stön flydde ja fältet å kastade mej likt en fnittrade skol flicka in i skrevet på Kent och genomborrade det med mina putformade läppar. Likt Sailor Moon fick ja strida mot Kents inre demoner med min handväska och mina bepansrade höfter.
Efter att ja så våldsamt genomborrad hans skrev så började hela min skapelse till stjärt att vibrera våldsamt för att tillslut vidgas å födda fram Leif Loket Olsson i dykardräkt,med sombreron käckt på sne på det stora fumliga huvudet.

Helt insmord i både avföring å foster vatten började Loket att med kåta små lust rop å bestämda små ank steg att närma sej mej och min stora afrikanska lem....
Kent låg på golvet å skakade i takt till den ryska balalajka musiken som ekade ur hans midi spelare, men jag brydde mej inte om kent, jag brydde mej bara om mitt kärleks barn, LEIF LOKET OLSSON!! Vi möttes i en kyss som varade i timmar och våra lustar var som eld från solen, inget hade kunnat slita oss isär. Likt två estländska hästar i brunst smekte vi varandras bleka och väderbitna kroppar till extas, Loket han log med sitt breda tandlösa leende och stönade fram nåt oförståeligt, jag svarade med att likt en sköka utan skam eller moral i kroppen svanka upp mina ljuvliga ryska skinkor mot Lokets inåbuktande skrev. Han stönade såsom en struts och drog fram sin missbildade penis för att sakta men säkert bearbeta mitt anus till penetrering. Han slickade sej om munnen när han fick se mitt rosa, tajta anus och förde med ett vrål i sin stora orm i mitt trånga bajs hål.
Jag började i takt till den bosniska struphals musiken att röra på både höfter och svank för att göra det så skönt som möjligt för lilla Loket som alltjämt började att vibrera såsom en av Babylons frodiga skökor. Efter ett tag av befruktning och givande och tagande var vi helt slut och somnade i armarna på varandra, tätt ihop slingrade, i sked ställning och vi var så lyckliga......

Eesti boy is here to Dance!
 

Wurrah II

Ny medlem
Kön
Man
Bra novell alltså. Fan ganska bra att ha 6 st nationaliteter. Annars skrattade jag ganska bra av den :)

Varför sitta o rulla tummarna då man har tråkigt.
Rulla skinn istället.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag lyfter på hatten :D. Jättetramsigt och faktiskt kul! Det får väl bli en av mina kvällsfantasier när jag går och lägger mig :)

Om jag satt i en dokusåpa-jury skulle jag säga något om att författaren på ett mästerlig sätt lyckats fånga novellernas själ, form och estetik. Lägg därtill de högst måttliga överdrifterna och vi har en helgjuten historia med inledning, stegring, höjdpunkt och avslutning.
 
Toppen