MAXIMUMPILLS

farrah

Ny medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som provat maximumpills??
Köpte en burk på erotikmässan i sommras. Märkte skillnad redan första dan. Kuken va stenhård. Man slipper all huvudvärk och snuva också som man får av dom receptbelagde prylarna. Man farsa har också börjat äta dom nu.

Om nån har provat skriv vad ni tycker.

man kan köpa på nätet på www.maximumpills.se

Loffe

Ny medlem
Kön
Man
En polare till mig var på erotikmässan och köpte en burk där. Sen beställde jag en burk för ett tag sen på nätet. Märkte direkt skillnad på hårdheten... man är hård långt efter att man är "klar"... Vad det gäller sperman, så har jag märkt en liten ökning, men jag har bara käkat dom i 4 dar...

Loffe

L

Lastbryggan

Gäst
Någon mer än jag som provat maximumpills??
Köpte en burk på erotikmässan i sommras. Märkte skillnad redan första dan. Kuken va stenhård. Man slipper all huvudvärk och snuva också som man får av dom receptbelagde prylarna. Man farsa har också börjat äta dom nu.

Om nån har provat skriv vad ni tycker.

man kan köpa på nätet på www.maximumpills.se
Det är så uselt att du som står bakom företaget som säljer just Maximunpills skriver som om du vore en nöjd kund, har ni inte tillräckligt mycket nöjda kunder eftersom du behöver ut och spamma forum för att jaga nya.

Eller var det att du blev grinig för att vi (Lastbryggan) inte köpte in dom till vårat sortiment?

Jag undanber mig denna typ av smygreklam i fortsättningen!

//Mats - Lastbryggan

L

Lastbryggan

Gäst
Ta o rensa skiten då.
En av anledningarna till att jag inte raderat den är att jag själv står bakom Lastbryggan och jag anser att detta som är ett fritt forum skall få innehålla tips om andra seriösa butiker och hade jag raderat denna tråden så hade jag garanterat fått kommentarer om att jag inte vill ha konkurrens o.s.v.

En annan anledning är att jag vill markera för trådskaparen var jag står i ärendet och inte accepterar denna typ av låg marknadsföring, hade han varit karl nog att svara på mitt inlägg så att jag visste att han hade läst det så hade jag nog raderat det.

//Mats - Lastbryggan

Toppen