Medel att använda som glidmedel.

yoster

Medlem
Kön
Man
Det är ju kul att veta vad man kan använda som glidmedel [när man runkar] som man kan hitta hemma! Har testat saliv tillexempel. Det var rätt skönt men det luktar lite. Har ni något speciellt?

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Olivolja, barnolja, saliv, handcreme, en sparad sats, schampoo, handtvål. Finns ju massor

Keep that foreskin moving

yoster

Medlem
Kön
Man
Jag testade rapsolja igår. Det blev lite för kladdigt :S Och så luktade det inget vidare. EDIT: Schampo kan irritera ollonet. Man får se till så att det inte innehåller parfym eller något som kan irritera det. Jag lovar, det svider.

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag har provat Matlja och det är inga problem. Bara att smekta på. Skönt som bara den. Men låter du det var kvar efteråt ett tag så luktar det som fasen.

facts

Ny medlem
Kön
Man
testa cocosfett det glider bra o torkar inte perfect vid långrunk
Originally posted by yoster

Det är ju kul att veta vad man kan använda som glidmedel [när man runkar] som man kan hitta hemma! Har testat saliv tillexempel. Det var rätt skönt men det luktar lite. Har ni något speciellt?

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag har en polare som knäckte ett ägg över röven på sin dåvarande flickvän när han skulle köra analt. Han sa att det funkade bra, men jag tycker nog att det måste finnas andra sätt...

Toppen