Min egen Byxorm...

D

Deleted member 26814

Gäst
Att det skulle ta 60 bast att få uppleva detta...:
Veckan innan min födelsedag, fick jag en present av min hustru...
Hon hade köpt en slags " gör- det- själv-kit" där man gör en avgjutning av sin egen kuk ...
Detta var ju givetvis något som jag ville prova, så redan samma kväll skred vi till verket.
Lite meckigt var det, men bara upphetsningen av att omsvepa "gjutmassan" runt kuken gjorde att Vilde Ville svällde ordentligt.
Vi var väl lite skeptiska då själva gjutningen gjordes men den visade dig ha lyckats riktigt bra.
Detta var det mest surrealistiska jag upplevt gällande sex...att stå med sin egen kuk...en i vardera hand.
En jäkligt kul grej, tyckte vi.
Frugan ville absolut prova en dubbelpenetrering och nu har vi tagit steget in i en ny dimension: "Stereoknull!":p

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Gjorde också en "Clone a willy" för några år sedan. Blev väl inte så jätte bra avgjutning, dels för att kuken är något böjd och det gjorde att gjutröret inte var tillräckligt stort i omkretsen. Men det som blev något var riktigt jäkla bra får jag säga. Lite för hård kanske, men men

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har gjort en clone-a-willy jag med... men den misslyckades. Kukens storlek i kombination med uppåtvinkel gjorde att ollon och skaft hela tiden vidrörde insidan av gjutningstuben. Det blev alltså ett stort hål i avgjutningen som gummi sipprade ut genom och lade sig mellan tubens insida och avgjutningsmaterialet.:(

Last edited:
Toppen