Min flickvän har aldrig fått orgasm..

B

babbe

Gäst
Hon är 15 år, hon har aldrig fått en orgasm.
Hon tycker bara det är otroligt skönt att bli smekt, ja ni vet.. :)

Så jag tänkte höra, har ni några tips på hur jag kan hjälpa ?
Jag ville ge henne en skön orgasm, så jag vill ha tips.

tack!

Plupp

Ny medlem
Kön
Man
Tveksam till om det går att ge några generella tips. En del tjejer vill att man ska göra si och andra så. Det är nog bäst att du frågar henne, och vet hon inte - t.ex. för att hon inte utforskat sin egen sexualitet ännu - så får ni väl prova er fram... smeka området runt klitoris försiktigt, killa med tungan, smeka området runt anus, smeka inuti hennes fitta med ett eller två fingrar, kombinations av ovan nämnda... Min flickvän har svårt att få orgasm utan klitorisstimuli därför brukar jag smeka hennes klitoris försiktigt när vi har samlag en stund innan jag själv går så får vi det härligt bägge...

Men som sagt, utforska varandra. Det finns inget mål med resan, utom själva resandet...

Lund24

Medlem
Kön
Man
Håller med föregående talare...

Köp en Rabbit & Peatl till henne annars... hade ett ex som hade svårt att få orgasm men efter det köpet var det inga problem! :D

E-tuna24

Ny medlem
Kön
Man
Jag har samma "problem" med min flickvän.
Vi har vart tillsammans i 2 år nu och hon har aldrig fått orgasm när vi haft sex. Men efter vi vart tillsammans i två månder så köpte jag en dildo liknande rabbit till henne, och med den fick hon sin första orgasm. Jag har sagt att hon ska ta med det till mig när hon kommer hit så kan vi leka med den ihop men det vill hon inte. Hon är fortfarande lite bly av sig konstigt nog. Men hon säger att hon njuter av sex ändå även om hon inte får orgasm, och att hon är nöjd som det är.

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Slicka henne till orgasm.
Kommer ihåg hur häpen jag blev när jag lyckades "få till det" för en tjej på så vis.
Hade aldrig anat att en vass tunga kunde vara så mäktig - rätt använd* ;)

Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!

Toppen