Minnen från Tantra massage i Berlin

Smooth

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag hade sökt efter tantra-massage i Berlin och tidigare i våras fick jag kontakt med en Engelsman, boende i Berlin, som utför tantra-massage.
Bokade in datum och tid för 90 min massage och fick adressen till hans bostad där han utför massage.

När jag kom dit igår pratade vi lite allmänt om jag ville ha en mer allmän massage eller massage med intim karaktär
Du kan ju gissa vad jag valde!!!

Jag berättade också för hon att jag hade spolat analen ren ... (man vet ju inte riktigt vad tantra massage innebär) ... vilket han tyckte var bra.

I rummet för massage fanns en stor madrass med kuddar på golvet.
Vi båda klädde av oss så att vi var helt nakna. Vi satte oss på golvet mittemot varandra och han började smeka mitt bröst och armar.

Sedan fick jag lägga mej på rygg och han smekte mej mjukt på överdelen av kroppen samtidigt som han hade olja på händerna. Massagen runt huvudet och bakom öronen var väldigt sensuell. Han fortsatte med bröstet och fjäderlätt på armarna.
När han kom ner till magen och området ovanför kuken fick jag skönt masserad med extra olja.

Jodå, det fortsatte så underbart på och runt kuken. Han visste precis hur ollonet skulle retas lite extra samtidigt som kulorna och området mot stjärten fick massage med mer olja.
Han fortsatte med att gnida in lår och nederdelen av benen plus fotsulorna med olja.

Sedan fick jag vända mej så att min framtida låg mot honom på madrassen så att han kunde massera min stjärt och rygg.

Han bad mej lägga mej på magen så att han kunde fortsätta massagen på ryggen. Han fortsatte neråt på stjärten och jag särade på benen så att han kom åt analen som han försiktigt masserade. Samtidigt retade han ollonet när jag höjde underkroppen så att han skulle komma åt bättre.

Han frågade om jag vill ha analmassage och vem kan motstå att säga Ja! till en en sån fråga.
Han tog på sig en latex handske och hällde riktigt med olja på fingret.
Han masserade analmuskeln så att jag blev mjuk och mera öppen. Efter ett tag sa han att han använde två fingrar.

Jag fick frågan om jag skulle vända på mej så att han samtidigt kunde massera kuken. För att han skulle komma åt lade jag på rygg, framför honom, med mina ben runt honom så att jag kom upp en bit från madrassen.
Just detta att han masserade analen och tryckte in ett finger, eller om det var flera(?), samtidigt som han masserade och runkade kuken var fantastiskt!
Något av det mest underbara jag har varit med om!
Jag trycke mej mot honom för att förstärka känslan och kåtheten.
Vet inte om det var hans analmassage eller runkandet som gjorde att jag sprutade upp på min hals.
Just kombination av analmassage och kukmassage var himmelsk!

Ja, så kan det gå när man är ute på vift!
 
Toppen