RunkGubbe
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Opppss såg det nu … blev fel.. sorryNu skrev jag till bigloads så varför du svarar....?
Opppss såg det nu … blev fel.. sorryNu skrev jag till bigloads så varför du svarar....?
Jag får nog säga att jag varit kåt sedan 6-7 årsåldern. Onanerat sen dess men resultat av onanin kom först när ja var 13 år, som jag skrev om ovan.Ja det verkar vara en vanlig ålder.., var ju då man började bli kåt och nyfiken var jag alltid
LugntOpppss såg det nu … blev fel.. sorry
Är det dina benOpppss såg det nu … blev fel.. sorry
Nej läs min profilÄr det dina ben
SexigtNej läs min profil
Läckert för att vara första gångenRunkade första gången som jag minns med sprut när jag var 12, stod i mitt rum och tittade ut på syrran och hennes kompis som solade topples. Sprutade på elementet ganska snabbt
Härligt det lätJag var 10, satt och runkade genom att gnida utanpå byxorna som jag brukade göra. Plötsligt kände jag hur det blev blött och började rinna.. Blev livrädd och trodde något hade gått sönder och att det var blod som kom. Vågade inte kolla förrän flera timmar senare och var väldigt lättad och förvånad när jag inte möttes av ett blodbad utan bara att kalsongerna hade klistrats fast.