Minns ni killar första sprutet?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vi var några killar som brukade runka tillsammans men sedan i 10-12års åldern brukade de flesta av oss spruta, då slutade vi. Själv började bli lite blött redan i 9års åldern men kom så lite att det märkte jag knappt. Var 11år när det började komma några droppar sedan gick det snabbt 12år riktiga sprut inte så kraftiga som nu men iallafall.

Fuzzzzy

Ny medlem
Jag minns att jag var på ett hotellrum, sprutade över täcket och stönade högt. Kort efter knackade städ och kom in precis efter. Jag hade badbyxor och morgonrock på och smet iväg och skämdes.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fick du stora satser redan då
Tjena, lite sent svar ;)

Nej, kommer inte riktigt ihåg när det börja bli större satser. Kommer dock ihåg när jag spruta riktigt långt första gången. Var 15-16 år och brukade alltid stå på knä framför några porrtidningar som jag sprutade på. Det var tidningar som jag ” råkat” spruta på så brukade ha dem som underlag. Fick ha 3 tidningar på höjd så att säga, brukade hamna på den längst bort , typ 80-100 cm. Men en gång så skicka jag iväg några strålar en bra bit , mätte inte men tippar på 2-2,5 meter

Toppen