Mitt livs kärlek i Linköping, vad hände sen?

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Mitt livs kärlek i Linköping, vad hände sen?,

Efter min underbara kärlekshistoria i Linköping hamnade jag i Lund, eller rättare Burlöv där min första praktik plats gick ut på att köra ut byggnads delar för inglasade altaner. Jag hade en riktig översittare som förman, vid namn Pekka. Inget var tillräckligt bra för honom, ibland saknades delar och Pekka tyckte det var ett förbiseende från min sida.

Jag började helt enkelt tyckta att det var för mycket. Jag checkade honom på nätet och hittade att han var ensamstående.

Det hände att gänget samlades fredag em för en öl eller två och oftast drack Pekka mer än så. En kväll när puben stängde så undrade kollegorna hur Pekka skulle ta sig hem, han var ältande dyngrak. Jag erbjöd mig och vi baxade ut honom i min Ford Puma. När vi kom fram till hans adress hade han somnat och jag undrade hur jag ensam skulle kunna få in honom i huset. Jag hittade hans nycklar när jag kände efter i hans fickor. Jag gick upp och öppnade dörren till hans hus och det första som mötte mig var en hungrig katt. Prio ett, mata katten, hans hus var ganska sunkigt men jag hittade kattmat och fyllde upp vatten. Nu gällde det att få in Pekka. Jag öppnade passagerar dörren och badade ut hans ben. Jag greppade hans hand runt min hals och försökte lyfta honom, säkert 140-150 kg

Han visade ändå tecken på att vakna till så jag lyckades få in honom i huset. "Tack för att du hjälper mig, Stefan, jag behöver nog till toaletten först". Han pekade ut vägen. Han drog ner sina byxor för att kissa och det visade sig att han var fantastiskt välutrustad. Han skrattade "Stefan, kom och hjälp mig sikta rätt". Jag tog hans stora kuk I handen och försökte styra strålen rätt det gick sådär. Samtidigt kände jag hur hans kuk styvnade. "Mmmm", viskade han i mitt öra."Det är skönt så". Plötsligt böjde han sig ner och kysste mig på munnen. "Nu har jag kissat klart så nu kan du släppa kuken".

"Hjälp mig nu i säng och hämta lite vatten, är du snäll". Jag baxade honom samtidigt som han visade vägen. Jag drog av honom byxorna och kalsongerna och drog av honom skjorta och undertröja."Jag tror du glömde vattnet, min vän".

"Förlåt", sa jag och gav mig iväg för att hitta köket. Jag hade hoppats att han skulle somnat men icke. Han drack ur vattnet, drog ner mitt huvud och kysste mig igen, denna gång mer intensivt. Han smakade av sprit och cigaretter. Sen tog han min hand och förde den till kuken. Jag började långsamt runka den. "Mmm vad skönt, sluta inte", bad han. Eftersom jag själv njuter av män så var det ganska enkelt att ta honom i munnen. Han hade nu stynat ordentligt. Vilken underbar kuk, tänkte jag. "Stefan, klä av dig och kom till mig", bad han. Jag hade en av de mest underbara nätter i mitt liv. Pekka och jag var därefter ett kärleks par i tre år. Massor av skönt hade vi och han var aldrig tråkig mot mig sedan dess.
 
Toppen