mjölkning... igen?

• Thread starter Trauma - stängd på egen begäran
  • Startdatum
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
förlåt för att jag startar ny tråd om detta, men jag hittade iten den förra! :-(

nyfiken på hur man bara kan ha nästan erektion? jag menar, antingen allt eller inget? eller?
...och var det bara omskurna det funkade på?

sktutten

Ny medlem
Kön
Man
förlåt för att jag startar ny tråd om detta, men jag hittade iten den förra! :-(

nyfiken på hur man bara kan ha nästan erektion? jag menar, antingen allt eller inget? eller?

Kul att du är nyfiken och frågar, eftersom du inte själv har någon kuk, kan du ju inte veta. Den reser sig ju inte vijemässigt utan bara när man blir kåt. Om du skulle dyka upp framför en kille som just runkat av sig och du visar att du är kåt och nyfiken, skulle han nog snabbt få stånd igen och gärna ge dig en uppvisning men det kan ju också hända att han får prestationsångest inför dina förväntningar och inte kan få upp den igen. Omskuren eller ej har förmodligen ingen inverkan.

Får man undra tillbaka? Vad gör dig så kåt att du måste gå avsides och pulla dig själv?

gammal skruttis som fortfarande är nyfiken .

T

Gäst

Kul att du är nyfiken och frågar, eftersom du inte själv har någon kuk, kan du ju inte veta. Den reser sig ju inte vijemässigt utan bara när man blir kåt. Om du skulle dyka upp framför en kille som just runkat av sig och du visar att du är kåt och nyfiken, skulle han nog snabbt få stånd igen och gärna ge dig en uppvisning men det kan ju också hända att han får prestationsångest inför dina förväntningar och inte kan få upp den igen. Omskuren eller ej har förmodligen ingen inverkan.

Får man undra tillbaka? Vad gör dig så kåt att du måste gå avsides och pulla dig själv?

gammal skruttis som fortfarande är nyfiken .

hum... tycker itne riktigt att du svarade på mina frågor... men kanske jag bara formulerade dom konstigt :p

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man

Mitt svar: jag kan inte. Jag blir stenhård, inte bara av att jag i grund och botten rycker och leker med kuken utan även av att blodet pressas in upp mot ollonet.
Är inte omskuren men det verkar funka ändå [^]

T

Gäst

Mitt svar: jag kan inte. Jag blir stenhård, inte bara av att jag i grund och botten rycker och leker med kuken utan även av att blodet pressas in upp mot ollonet.
Är inte omskuren men det verkar funka ändå [^]

men funkar övningarna ändå, fasten du blri stenhård?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
men funkar övningarna ändå, fasten du blri stenhård?

Ok, stenhård kanske var lite illa valt ord. Säg istället "väldigt hård men fortfarande lite ihopklämbar", då funkar det. Men ibland är det näst intill stenhård (beroende på vad jag gör i samband med mjölkandet), då går det nästan inte.

kåt pojken 88

Ny medlem
Kön
Man
Det är olika stadier för mig. Om jag är jätte kåt är den sten hård och står rakt upp nästan, är man småkåt kan den vara lite halvt som du beskriver...

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man

Tänk dig när en kille får stånd. Från helt slak till att bli helt hård, det tar några sekunder, ibland en minut. Där emellan är det nästan erektion. Ibland blir den stenhård, dunkande, när man är riktigt kåt, ibland "bara" styv..

Om du runkar din killes kuk hårt känner du själv hur den blir hård i din hand, men om du stannar så känner du att den blir lite mindre hård.. Mjölkning funkar oavsett om man är omskuren eller inte.

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jepp. Precis som SuperLasse säger. Mjölkning i syfte att göra den större är heller inte alltid samma grej som att runka. Att sitta typ 20 minuter och mjölka och dra är inte speciellt skönt. Det är som att göra en styrketräningsövning. Ofta brukar jag vara stenhård i några minuter tills kuken fattar att det inter rör sig om runk - ännu... :p

Toppen