de är ju skönt med morgonstånd :D
Stoffe80 Ny medlem Kön Man 2 augusti 2008 #122 Morgonståd har man väl typ nästan varje morgon, fast man är ju kankse inte så sugen att göra något åt de just då /S
Morgonståd har man väl typ nästan varje morgon, fast man är ju kankse inte så sugen att göra något åt de just då /S
R RavenMaster Medlem Kön Man 27 augusti 2008 #123 Håller med. Mårgonstånd orkar i alla fall ja inte att göra någe med.. fast jag älskar att ha mitt stånd.. så jävla nice tycker jag
Håller med. Mårgonstånd orkar i alla fall ja inte att göra någe med.. fast jag älskar att ha mitt stånd.. så jävla nice tycker jag
Indulgence Välbekant medlem Ålder 62 Kön Man 29 augusti 2008 #124 Eller som dom sade i den klassiska intervjun med studenten i Indien: "How often do you have election here in India?" "Evely morning......" Toppa den....!! PS. Kom just på att den hör nästan hemma i min egen "Punschline-tråd" under Off topic..... DS.
Eller som dom sade i den klassiska intervjun med studenten i Indien: "How often do you have election here in India?" "Evely morning......" Toppa den....!! PS. Kom just på att den hör nästan hemma i min egen "Punschline-tråd" under Off topic..... DS.
Corky Medlem Kön Man 15 januari 2009 #125 Ja det är flera dagar i veckan ibland Men det är bara ibland man orkar göra något åt det. En gång ville de bara inte släppa, jag fick ju rent av ont av styvelsen, så då fick man ju rycka lite i spaken
Ja det är flera dagar i veckan ibland Men det är bara ibland man orkar göra något åt det. En gång ville de bara inte släppa, jag fick ju rent av ont av styvelsen, så då fick man ju rycka lite i spaken
jm Välbekant medlem Kön Man 23 mars 2017 #128 Varje morgon, sen är det ju inte för att man är kåt direkt.