Musik vid onani

• Thread starter andalucia (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Är det någon mer än jag som gillar att lyssna på musik när ni runkar? För det mesta när jag lyssnar på musik medan jag drar i kuken blir det dansmusik, men sexiga tjejer som sjunger. Till favoriterna hör September & Bertine Zetlitz, nu på senare tid har dock Nelly Furtado - Man eater varit den vanligaste runklåten.

Gillar att runka med en härligt pumpande bass, blir oftast så att man försöker runka i takt. Är jag ensam om detta?

V

Vanton

Gäst
Men hur vet du hur den bruden ser ut då;) Kanske är en gammal häxa:D

V

Vanton

Gäst
Du vet väl att man aldrig vet vad som döljer sig i en häxa[:0] Ett förföriskt yttre men ett helvete på insidan, ålder spelar ingen roll...de är odödliga och åldras inte.

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Aha precis som jag då----odödlig som inte åldras. Kanman va en manlig version eller blir man automatiskt trollkarl då? Jag kan inte trolla ju...

V

Vanton

Gäst
Vid möte med dessa hemska varelser kommer din själ att skrumpna ihop likt ett papper i elden och och din sagda odödlighet kommer inte längre att gälla...et är bara en varning...men trottsallt, det är DITT beslut.

V

Vanton

Gäst
Marie Serneholt är la en sak...men Amy Diamond...hon har faktiskt bara uppnått en ålder av 13 år..;)

V

Vanton

Gäst
Men det spelar ju ingen roll...ändå under en viss ålder som man måste passera...om det är bekannt:D

Goboy

Medlem
Kön
Man
Du är inte ensam.

Lyssna ofta på Cascada med everytime we touch. Den där goa härliga techno låten dom spelar på radion.

Den är blir jag grymt kåt av och det ryser i hela kroppen när jag hör den. Prova det nästa gång grabbar.

Lellelind

Medlem
Kön
Man
För ca 10 år sedan hade jag ett sexförhållande med en tjej som älskade att lyssna på Toccata & Fuga av Bach när vi hade sex. Jag har alltid gillat den låten så det var inte mig emot. Så småningom blev jag kåt varje gång jag hörde den låten, kuken ställde sig i givakt. Många gånger efteråt har jag runkat till den låten... :D

Toppen