Mycket svårt, hjälp.

• Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Min fru vill att jag ska hitta på något snuskigt med henne .
Hon tänder inte på wet sex inget sånt. Analsex gör vi , oralsex gör vi , dildos har vi.
Och vi har med grädde och andra grejer vi smetar in oss i ibland.
Har provat mycket lite spanking men inget för henne.
Så vad finns det mer för något utan att bli extrem.
MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!!!!!

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
För att citera en helmysig tjej som skriver grymt bra, redheaded_girl:

Heta hander som rör hennes kropp. Smeker, leker och retar henne. Hon sitter ju där hon sitter, fastbunden i soffan. Hon har provat, dragit, ryckt och slitit. Inte kommer hon någonstans inte. Hon står där, framåtböjd över soffryggen med rumpan i vädret. Hur kunde hon hamna här?

Njutningen gjorde det omöjligt att känna någonting annat. Trots att hon satt så fast som man bara kunde var det befriande. Befriande att inte behöva tänka, att inte behöva röra sig. Det var inte hennes uppgift. Hennes uppgift var att uppleva, att ge respons på det som hände.

* blink *

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
ang att binda vilket jag själv tänder väldigt mycket på att bli bunden.

kolla på det jag skrev om valentin i forumet om det kan vara nåt för er.

Eller kanske nåt liknande;)

lycka till

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Då verkar vi vara på rätt spår : handklovar , rep , ögonbindel, glidmedel det här
blev mycket intressant tack för de tipsen.:D
har någon fler ideer , skriv på bara ;)

Kiiruna

Ny medlem
Kön
Man
Prova rollspel, eller klä ut er. Om tex killen i förhållandet her någon form av uniformsyrke så kan man man sätta på honnom i full uniform, det är faktikst riktigt kul och det räcker med utvalda delar av klädseln för att det ska "färga" hela akten.

Annars är skumma ställen ett bra tips som sagt. Gärna där det finns en lite risk för upptäckt.

Toppen