Tror det var i 12-13 årsåldern, när min lilla pojkpitt blev styv i varma badet hemma. Började röra vid mej själv där och då och efter ett tag kunde jag få ut något "slemmigt" i badvattnet som bildade lustiga mönster. Kändes skönt i min lilla pojkpitt, som då också fått lite hår på sej. Kommer inte ihåg prat och skryt på temat med skolkompisar, men det förekom säkert.
Hade en bästis på den tiden, TMP.... ☺ När vi var tillsammans så hade vi olika favoritaktiviteter som vi vardera chippade in.
En av mina favoriter, som jag kommer ihåg att TMP inte var lika entusiastisk över - men lekte med lojalt, var att dra ner byxorna, sätta oss bredvid varandra på hans säng med ryggen mot väggen. Rätt snart fick jag en blöt fläck på kallingarna. Kommer ihåg en skön kittlande känsla i benen upp i skrevet. Leken gick ut på att man drog ner kallingarna på den andre som var helt passiv. Blåste på pojkpitten och pratade om den, lindade in skaftet och ollonet i toapapper - och TMP drog ca 4 ggr upp och ner innan jag stönade av njutning och fyllde toapappret med kladd.
TMP var något år yngre och hade fortfarande pojkpitt utan hår och en liten skrumpen pung.
Minns att jag runkade den utan toapapper och efter stund kom orgasm - men utan sprut.
Sedan dess har det blivit mycket runkande; för det mesta ensam men även med partners inom relationer och med tillfälliga manliga lekkamrater.