när föräldrar har sex

jebac

Ny medlem
Kön
Man
har någon här sett, hört eller varit medveten om att ens föräldrar har sex? Det är väl ändå det värsta som kan hända ir???

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag är medveten om att min föräldrar har haft sex, nämligen nio månader före det att jag föddes.

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by fredrik66

Jag är medveten om att min föräldrar har haft sex, nämligen nio månader före det att jag föddes.

Var du medveten om det 9 månader innan du föddes? :D (Förlåt, jag kunde inte låta bli - menade inte att vara elak :))

En gång för länge sedan när jag gick på gymnasiet satt jag hemma och pluggade en kväll. Mina föräldrar trodde väl inte jag var hemma utan pangade på varandra rätt rejält i sovrummet, knarrande sängar, dunk, stön och småskrik. Kort sagt hela baletten.

Jag blev naturligvis ganska intresserad (inte upphetsad, men ändå nyfiken), men kunde för mitt liv inte gå mot sovrummet. Hade jag blivit upptäckt hade vi nog tyckt det varit väldigt pinsamt allihopa.

Idag är det vi som har barn och försöker hålla oss tysta. Och naturligtvis skall inte de få upptäcka oss :) (kan vi ju åtminstone hoppas...)

/G

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Visst har man hört dem. Inget jag finner mer besvär i än att jag har rummet under dem och oftast försöker sova då.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag kom in i deras sovrum en morgon och då satt mamma uppe på pappa som låg i sängen men jag tänkte inte mer på det.
Var inte så gammal men så här i efterhand så tror jag nog att de hade lite annat för sig än vad jag såg... ;)

denny24

Medlem
Kön
Man
Jodå, jag har kommit på mina några gånger, men va fan, fäster ingen större vikt vid det. SOm nån sa, de e bra mänskliga, o mina päron, man vill ju bara det bästa för dem liksom, och sex e inte dåligt heller ;)

Men jag gör inte gärna om det

Toppen