När runkade ni första gången?

cdexswzaq107

Ny medlem
Kön
Man
Första gången jag runkade var ungefär i februari -05.
Jag var i Barcelona och hittate en kanal med porrfilm.
Då visste jag inte exakt hur man gjorde för att få sperma ur kuken (jag var 12 år då). Jag tittade och såg att killarna efter ett teg fick sperma ur kuken, och bestämde mig för att gå på muggen och prova själv. Efter ca 5 minuter sprutade det.
Då bestämde jag mig för å experimentera lite.

Berätta lite om din första gång, var, när och hur.

B-H

Ny medlem
Kön
Man
ingen lärde mig att runka kommer ! inte ihåg vilken tid det var det var
när jag duchade som häde! när jag pillade kuken
kändes könt då gjorde jag om och om igen .
det var typ efter 200 runkning jag visste att alla andra gör det oxå trode att det var bara jag som gjorde det !! .,.

anagram

Medlem
Kön
Man
Första gången jag runkade var jag 12-13 tror jag, jag had elänge försökt att komma men det hade inte kommit nåt. Jag minns gången mycket väl, satt och runkade och tog tid, efter 22 minuter kände jag den där känslan och så pulserade det ut lite sperma, jag minns att jag tänkte "Jaha, nu kan man inte knulla utan kondom då". :D

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
22 minuter? Kan man verkligen hålla ut så länge när man är så ung? Jag kunde fan gå från helt slak, till att komma, på säkert under en minut när jag precis hade upptäckt onani.

Var väl en 13 år eller så, så det kom ju inget i början. Om jag ska ge mig på en gissning så var det under vårterminen i sexan eller sjuan jag faktiskt runkade för första gången. Men då hade jag ju lekt med kuken och fått stånd titt som tätt rätt länge (det räckte ju med att gå in på toa och dra ner brallerna så stod den som ett spett på två sekunder, det kan jag sakna idag).

Nått som är lite skumt är jag har för mig att jag lärde mig runka genom att läsa nån typ oralsexinstruktionstext i nån dassig tjejtidning. Typ sug på ollonet, runka kuken och håll pungen i andra handen handen. Så i början körde jag nån konstig teknik där jag försökte härma det, med ena handens fem fingrar pekande in mot kroppen, runt ollonet (så att om jag hade sprutat hade jag kommit i handflatan), och andra handen fick växla mellan att runka skaftet och massera pungen.

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var åtta år och fick för mig att knulla en av mina kuddar i myshörnan..
Körde kuken under frotte överdraget mot skummgummi dynan,det brännde som satan men efter ett tag så vart det kanonskönt!
Fick nåt man kan kalla orgasm efter ett tag,och efter det så värkte och dunkade det utav attan i kuken,det kom ingen sperma.
Det tog säkert ett år innan jag kom på att runka men enbart handen,och det har jag hållit på med sedan dess-är 36 år.

Anders

Toppen