Hjälpte en vän med att slipa en båt i början av juni. Det var i bohuslän en solig vardag. Det kom en kille på moppe och vi började snacka och han frågade om han kunde hjälpa till. Visst sa jag och när vi var klara föreslog jag att vi skulle ta ett dopp o skölja av dammet. Det var litet kallt i vattnet och inga andra som kunde se oss. Ett snabbt dopp o vi satte oss på bryggan i solen. Frågade om hans ålder o fick veta att han skulle fylla 18 och att han var på besök hos släktingar en bit bort.
Sen märkte jag att han kollade min kuk och då frågade jag om han gillade vad han så. Han nickade och då märkte jag att han hade litet halvstånd.
Du får gärna känna på den om du vill, och jag blev själv litet tänd vilket han märkte. Det var lätt för mej att komma närmare och snart vågade han smeka min kuk, frågade om jag fick känna på hans och det var ok. Snart var vi stenhårda båda två och jag böjde mej fram o tog hans tonårskuk i munnen. Det dröjde inte många sekunder förrän jag förstod att han skulle spruta. Det var nog enda gången som jag svalt sperma. Skämdes litet efteråt över att ha förfört en ung kille men han gillade det. Vi sågs aldrig mer...