Jag sitter hemma å onanerar nu.. Är det någon annan som oxå gö det???
T Turbobull Medlem Kön Man 29 december 2005 #1 Jag sitter hemma å onanerar nu.. Är det någon annan som oxå gö det???
mgk Medlem Kön Man 29 december 2005 #4 Jo, man får ta hand om saken när den pockar på uppmärksamhet...
Rakad19cm Medlem Kön Man 29 december 2005 #5 inte än men snart.. måste få bygga upp lite spänning först.*blink* Intreserad av rätt så mye..
kukrunkare Ny medlem Kön Man 17 januari 2006 #6 jupp...sitter och runkar för fulla muggar...nån mer? kanske lite chatt på msn?
Dexter Medlem Kön Man 18 januari 2006 #8 jag sitter naken nu med kuken i handen och kollar pÃ¥ porrfilm... nÃ¥gon annan här som ocksÃ¥ gör det nu?
jag sitter naken nu med kuken i handen och kollar på porrfilm... någon annan här som också gör det nu?
J Jerker Ny medlem Kön Man 18 januari 2006 #9 Klart man gör, titt som tätt. Hur skulle man kunna låta bli????
D dallabralla Medlem Kön Man 18 januari 2006 #10 Japp, kollar en porr-rulle med Alla gör det, alla ska.
B Burk Ny medlem Kön Man 18 januari 2006 #11 Ligger i sängen och kåtar upp mig, ska smeka kuken snart... Fy fan vad skönt det ska bli.