O härskarinna
Åh, det lät härligt!Andra sängkammarträffen fann jag mig själv handklovad bakom ryggen, nedknuffad i säng och fick mitt ansikte bestiget. Hon gned sitt sköte över min mun och tunga efter eget behag medan hennes händer hade mitt hår i ett fast grepp.
Som jag längtar efter att träffa henne eller en likasinnad kvinna igen.
Åh, det lät härligt!
Har precis börjat utforska den sidan av mig själv, men än så länge bara via nätet. Min man sätter man inte handbojor på i första taget och tror verkligen inte att han skulle gå igång på någon rollek där jag har kontrollen. Kanske är det svårt att börja efter 14 år tillsammans när man känner varandra utan och innan... Tur att det finns kåtisar där ute som man kan styra på håll. Senaste tiden har jag fått vara fröken åt en snuskig man som behöver träna på att tänja sitt trånga rövhål. Känner att jag verkligen går igång på det, kanske mest för att det gör honom extremt kåt.
Härligt att ni fortfarande vidgar era vyer tillsammans efter ett långt förhållande. Håller helt med dig om man förändras över tid och därför är det ju inte fel att testa saker som man kanske har ratat tidigare igen. Min man är dock inte så intresserad av att testa nytt och omvärdera. Han tycker nog att vi har det bra som vi har det (vilket vi oftast har!) och tycker att nya saker mest är bökiga och besvärliga.Jag tror alltid det finns nya saker att upptäcka om varandra. Tror snarare att man har en bild om att man vet allt om sin partner, när så inte är fallet. Sen kan ju saker förändras över åren. Det som inte var ok för 5 år sen kan helt plötsligt ha blivit det. Jag och min fru har upptäckt nya sidor efter 11 år tillsammans.
Härligt att ni fortfarande vidgar era vyer tillsammans efter ett långt förhållande. Håller helt med dig om man förändras över tid och därför är det ju inte fel att testa saker som man kanske har ratat tidigare igen. Min man är dock inte så intresserad av att testa nytt och omvärdera. Han tycker nog att vi har det bra som vi har det (vilket vi oftast har!) och tycker att nya saker mest är bökiga och besvärliga.
Vad man går igång lite extra på går också i perioder har jag märkt. Lästa några gamla mess som jag skrev här från 2008 och framåt och märker att det inte är precis samma saker som tilltalar mig nu. Då var jag definitivt undergiven och behövde en stark man som styrde medan jag nu absolut kan tänka mig att vara den som bestämmer
Samma sängkamrat var en sjuhelvetes kyssare, inte minst för att hon samtidigt märkte mig över hela överkroppen med sina naglar. Dagen efter så det ut som jag gått sju ronder med en säck arga katter, långa parallella röda strimmor. Hade inte alls testat det innan, eller funderat på det, men fullkomligt älskade det och den brännande känslan de lämnade efter sig, till den grad att jag medvetet provocerade genom att kalla henne mesig.Åh, det lät härligt!
Har precis börjat utforska den sidan av mig själv, men än så länge bara via nätet. Min man sätter man inte handbojor på i första taget och tror verkligen inte att han skulle gå igång på någon rollek där jag har kontrollen. Kanske är det svårt att börja efter 14 år tillsammans när man känner varandra utan och innan... Tur att det finns kåtisar där ute som man kan styra på håll. Senaste tiden har jag fått vara fröken åt en snuskig man som behöver träna på att tänja sitt trånga rövhål. Känner att jag verkligen går igång på det, kanske mest för att det gör honom extremt kåt.