Någon som förstorat sin grej ?

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
En lustig tanke slog mig precis.

Finns det någon här utav de manliga användarna, som faktist genomgått en penisförstoring ?

OM det är så att någon här gjort det vill jag gärna ha svar på:

1, Hur gick du till väga ?
2, Hur kändes operationen efteråt ? Sägs ju att man har fruktansvärt ont i ett halvår efteråt.

3, Blev någon skillnad i både längd/omkrets ? Isf hur mycket skillnad?
4, Blivit någon skillnad på potensen ? Både negativt/posetivt ?

Jag är skeptiskt till att någon gjort det, men man vet ju aldrig :)

Själv, är bäste dräng.

johankod201

Ny medlem
Kön
Man
Det går faktiskt att förstora både kuken och pungen med vacumpump. det är inte riskabelt på något sätt som t.ex. kirurgisk förstoring.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Snoppförstoring gör nästan aldrig nåt åt storleken vid stånd, bara i slakt tillstånd. Bortkastade pengar helt enkelt, "bara till för att känna sig tryggare i omklädningsrummet bland andra män" som en läkare sa i en dokumentär om förstoringar.

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte där riktigt Kingen. Läste något reportage ur Aftonbladet tror jag det var. Och denne man hävdade att det faktist var skillnad vid stånd.

Men det är nog också en sann faktor som den där du citerar läkaren. Klart man vill känna sig tryggare :D

Får se om någon svarar som gjort det här, och se vad denne säger ;)

Själv, är bäste dräng.

el gardo

Medlem
Kön
Man
En sak som i alla fall gjorts vid penisförstoring är att de skar av ligalenten vid penisroten som håller i ståndet. Då skjuter den ut mycket längre. Det är dem man strechar dagligen om man vill ha längre stånd. Det görs kanske inte nu för tiden. Lite silicon i snoppen gör kanske inte så mycket nej när den är svullen sedan.

Kön
Man
Det finns alternativa metoder att förstora sin penis, men de är extremt tidskrävande och tålamodsprövande. Det finns som sagt ingen "quick fix" som ger bra resultat. Kirurgiska ingrepp bör man akta sig för på grund av de komplikationer som kan uppstå. Vakuumpump ger ingen bestoende förstoring och kan ge skador om användningen överdrivs. Faran med dessa metoder är att man riskerar att tappa besinningen och blir övermodig och sabbar kuken istället för att "hotta upp" den. Den som är intresserad kan kolla in http://www.thundersplace.org/forum/index.php ...men som sagt, var försiktiga ;)

Kingen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

Jag vet inte där riktigt Kingen. Läste något reportage ur Aftonbladet tror jag det var. Och denne man hävdade att det faktist var skillnad vid stånd.

Men det är nog också en sann faktor som den där du citerar läkaren. Klart man vill känna sig tryggare :D
Jag skrev att det nästan aldrig gör nån skillnad, och det stämmer. Klart att det finns undantag, men isåfall handlar det bara om någon enstaka centimeter, högst. Den egentliga skillnaden blir i slakt tillstånd, andelen blod som fyller upp svällkropparna kan man inte förändra - bara genom att använda penispump och streching isåfall, inte via operation.

Kön
Man
Originally posted by Kingen

Jag skrev att det nästan aldrig gör nån skillnad, och det stämmer. Klart att det finns undantag, men isåfall handlar det bara om någon enstaka centimeter, högst. Den egentliga skillnaden blir i slakt tillstånd, andelen blod som fyller upp svällkropparna kan man inte förändra - bara genom att använda penispump och streching isåfall, inte via operation.

Penispump ger ingen bestående förstoring och stretching är en tidskonsumerande och riskfylld praktisering som kräver minutiös kontroll på läget. Dessutom kan man inte vänta sig någon större förändring de första månaderna.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized
Penispump ger ingen bestående förstoring och stretching är en tidskonsumerande och riskfylld praktisering som kräver minutiös kontroll på läget. Dessutom kan man inte vänta sig någon större förändring de första månaderna.
Måste vara petig igen.. påstod aldrig att det är riskfritt eller går fort. Jag skulle aldrig göra det, ens om jag hade haft en liten kuk.

Finns annat i världen att oroa sig över än att ens kuk inte ska räcka till. Och tro mig, det är inte så himla fantastiskt att ha en stor heller. [|)]

Kön
Man

Måste vara petig igen.. påstod aldrig att det är riskfritt eller går fort. Jag skulle aldrig göra det, ens om jag hade haft en liten kuk.

Finns annat i världen att oroa sig över än att ens kuk inte ska räcka till. Och tro mig, det är inte så himla fantastiskt att ha en stor heller. [|)]

Självklart har du helt rätt, jag bara opponerade mig i första hand mot att penispump skulle vara ett alternativ vad gäller penisförstoring och de kan man väl säga om man vill ha en tillfällig sådan, eftersom den blir svullen...

Jag håller med dig om att man inte ska oroa sig över sin penis, däremot tycker jag inte att man ska oroa sig över något annat heller...

Sedan måste jag fråga: har du en stor penis, och i så fall varför är det inte fantastiskt? Alla män har stora penisar om man jämför med andra däggdjursarter och alla borde tycka att det är fantastiskt...

Kingen

Medlem
Kön
Man
Självklart har du helt rätt, jag bara opponerade mig i första hand mot att penispump skulle vara ett alternativ vad gäller penisförstoring och de kan man väl säga om man vill ha en tillfällig sådan, eftersom den blir svullen...

Jag håller med dig om att man inte ska oroa sig över sin penis, däremot tycker jag inte att man ska oroa sig över något annat heller...

Sedan måste jag fråga: har du en stor penis, och i så fall varför är det inte fantastiskt? Alla män har stora penisar om man jämför med andra däggdjursarter och alla borde tycka att det är fantastiskt...
OK.. :)

Penispump kan förstora men då kan man inte sluta använda den vad jag förstått, handlar väl om att dra ut vatten från kroppen till viss del och få ut det i kuken. Sett en del helt sjuka bilder..

Jag har 22cm, och det är inte fantastiskt. Man måste vara extra försiktig, den kan göra ont och varken jag eller mina ex-flickvänner (är singel just nu) tyckte att det var en fördel med att jag är så välutrustad.

Det är bara att kolla på tjejers åsikter om kukar, det är få som vill ha riktigt stora, dvs över 20cm. Det gör bara ont och längden fyller ingen speciell funktion. Grovlek är nästan alltid viktigare och mer populärt.

Jag har t.ex. själv deltagit i en omröstning om "Månadens snopp" på en tjejsajt (mitt ex som skickade in bilden) och jag kom sist. Det var en ca 15cm lång kuk som vann, rätt grov.

Killar är de som bryr sig mest. Tjejer skiter oftast i storleken så länge kuken sitter på en vettig kille. Så är det.

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
JAg syftade inte på att få en baota (stavning) penis när jag skrev det här. Och om jag skulle göra det så skulle det till viss del vara för det andra könet, vid sexuellt umgänge som det så käckt heter. Men även för mig själv.

För självkänsla.
Trygghet.
Och välbefinnande.

Självkänsla, för att känna sig säker på sig själv. Att inte vara orolig för att inte räcka till osv.
Trygghet, för att känna sig trygg, och veta vad man har, och vad det räcker till.
Välbefinnande, för att känna sig helt nöjd med sig själv.

Jag snackar inte några 18 cm++ storlekar. Bara runt medelsnittet som de flesta har :)

Själv, är bäste dräng.

Kingen

Medlem
Kön
Man

JAg syftade inte på att få en baota (stavning) penis när jag skrev det här. Och om jag skulle göra det så skulle det till viss del vara för det andra könet, vid sexuellt umgänge som det så käckt heter. Men även för mig själv.

För självkänsla.
Trygghet.
Och välbefinnande.

Självkänsla, för att känna sig säker på sig själv. Att inte vara orolig för att inte räcka till osv.
Trygghet, för att känna sig trygg, och veta vad man har, och vad det räcker till.
Välbefinnande, för att känna sig helt nöjd med sig själv.

Jag snackar inte några 18 cm++ storlekar. Bara runt medelsnittet som de flesta har :)

Själv, är bäste dräng.
Ditt inlägg tyder på att du har många funderingar kring din självkänsla. Lösningen ligger sällan i enbart kuken om man känner som du verkar göra. Du behöver nog prata med någon om det här.

Hur stor kuk man än har kan man ändå må dåligt, tro mig - jag har 22cm och har haft en hel del problem med självförtoendet och andra saker.

Tryggheten måste man hitta på andra sätt i livet. Tänk om du skulle förstora din kuk och inse att det inte blev någon skillnad?

Mitt vänligt menade tips är att du söker upp en psykolog och pratar om dina tankar kring detta.

Mvh
/Kingen

Kön
Man

OK.. :)

Penispump kan förstora men då kan man inte sluta använda den vad jag förstått, handlar väl om att dra ut vatten från kroppen till viss del och få ut det i kuken. Sett en del helt sjuka bilder..

Jag har 22cm, och det är inte fantastiskt. Man måste vara extra försiktig, den kan göra ont och varken jag eller mina ex-flickvänner (är singel just nu) tyckte att det var en fördel med att jag är så välutrustad.

Det är bara att kolla på tjejers åsikter om kukar, det är få som vill ha riktigt stora, dvs över 20cm. Det gör bara ont och längden fyller ingen speciell funktion. Grovlek är nästan alltid viktigare och mer populärt.

Jag har t.ex. själv deltagit i en omröstning om "Månadens snopp" på en tjejsajt (mitt ex som skickade in bilden) och jag kom sist. Det var en ca 15cm lång kuk som vann, rätt grov.

Killar är de som bryr sig mest. Tjejer skiter oftast i storleken så länge kuken sitter på en vettig kille. Så är det.

Tråkigt att du känner dig så missnöjd med din stora penis, Kingen! :( Som en liten tröst kan jag ju säga att det faktiskt finns tjejer som uppskattar stora penisar, för att inte tala om män... [}:)]

En sak till om penispump: det är i regel svårt att få den helt erigerad efter ett ambitiöst praktiserande.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Tråkigt att du känner dig så missnöjd med din stora penis, Kingen! :( Som en liten tröst kan jag ju säga att det faktiskt finns tjejer som uppskattar stora penisar, för att inte tala om män... [}:)]

En sak till om penispump: det är i regel svårt att få den helt erigerad efter ett ambitiöst praktiserande.
Jag är inte direkt missnöjd, men jag skulle vilja ha något kortare kuk. Ville mest visa på att skaffa en lite större kuk inte är lösningen ifall man mår dåligt.

Stor kuk spelar nog större roll för män, absolut. Män tänder på kukar mer än vad kvinnor gör. Men som en klok person sa:

"En stor kuk kan vara spännande, men man gifter sig inte med den. Det är personen kuken sitter på som är det mest intressanta"

Minns inte vem som sagt det, men det stämmer.

Kalle33

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker att du har mycket kloka åsikter Kingen.
Tyvär så tror jag det är som med pengar har man mycket så säger man att man inte blir lycklig av dem och har man lite så är det de enda man tror kan göra en lycklig.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Man tror ofta att "gräset är grönare på andra sidan". Men så kanske man står där, har skönhetsopererat sig, förstorat snoppen eller bantat. Och så inser man att problemet låg någon helt annanstans.

Om snoppen är det enda som får en att känna sig som man inte duger. Ok, då kanske det är något man kan fundera på att ändra på. Men om det ligger någon annanstans borde man kanske börja i den änden.

Dessutom kan snoppförstoringar leda till impotens, ett mycket mindre synligt resultat än man hoppats på samt hål i plånboken. Sen måste man prata med läkaren ordentligt innan och om det då framkommer att man mår psykiskt dåligt och snoppen kanske inte är problemet, ja då brukar seriösa läkare inte utföra operationen utan rekommendera en psykolog.

Tankar kring att inte räcka till kan vi alla ha, men det är sällan enbart i snoppens storlek som problemet sitter. Det är mest det jag vill säga. Och tro inte att man automatiskt blir mer lycklig eller tillfreds med sig själv om snoppen är större. Det krävs nog mer än så.

Och skillnaden är så marginell om man opererar sig, det är nog bara en själv som märker skillnad. Ok, vill man unna sig själv en lite större snopp i slakt tillstånd, visst. Men jag kan tänka mig roligare och mer personlighetsutvecklande saker man kan göra för dom 20-30.000:- kronor som det kostar.

Att jag själv råkar ha en stor snopp spelar ingen roll. Det säger inget om mig som människa. Jag är inte lyckligare för att jag är välutrustad, jag får inte fler tjejer, jag har inte bättre sex, tjejerna blir inte mer kåta. Myterna om stora kukar är många... porrfilmer har ställt till det för oss killar.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Också en goatse på allting... nån måste ju plocka bort den här snubben, finns det inga som styr det här stället? [}:)]

Toppen